Het grote GTG-only-topic I

Dat is geen half werk van @Patrick010 ! Ziet er als een geslaagde GTG uit :slight_smile:

Misschien de gezichten even blurren van de aanwezigen?

1 like

Goeie tip! Gedaan

2 likes

Gisteren een top avond gehad welke door @Patrick010 is georganiseerd, mooie opkomst en hele leuke gesprekken gehad met veel leden, bekend en tot gisteravond nog onbekend. En zoals altijd stel ik mij iedere keer weer opnieuw voor, oud en seniel zeggen ze dan :wink:.
Leuk dat Harm de leren produkten beschikbaar stelde voor de bingo, waarvoor dank Harm :+1:.
Patrick had mij beloofd dat ik die reis naar Hawaï zou winnen, had ik dus mooi pech :rofl:

Maar wel een leuke herinnering van de GTG010 voor aan de sleutelbos gekregen en daarnaast ook pleurisbiertje. En Patrick vergat ook Assie niet, hoewel zij er niet bij was. Dus ook voor haar, moet je bedanken Patrick namens Assie. Misschien als madam tijd heeft dat ze het zelf doet :wink:.

Natuurlijk op mijn manier wat foto’s gemaakt, sorry Assie was er niet. Alleen van de horloges en van de organisator met zijn toestemming :+1:

Dus bij deze wat foto’s:

Nogmaal bedankt Patrick, was goed en leuk georganiseerd en zeker voor herhaling vatbaar :+1:

Groet van de grijze postduif :smiley:

21 likes

@Patrick010 heel erg bedankt voor de sleutelhanger en het pl… biertje😄
Komend weekend goed om het te gaan nuttigen :smile:
Fer sprak gisterenavond honderduit toen die thuis kwam dus helemaal geslaagd!
Fijne avond

3 likes

Heel leuk om terug te lezen en te kijken. Een volgende keer ga ik zeker aansluiten! :ok_hand:

4 likes

Dat snap ik best! Hij was helemaal stil van iemand die allemaal sqwaalies bij m had. :shark::star_struck::heavy_check_mark::smiling_face_with_three_hearts::innocent:
Hij heeft de hele avond geen woord gezegd :laughing::joy::rofl:
Dus toen die thuis was … :sweat_smile:

5 likes

Ja ik heb Fortis om te bepotelen Heel erg gemist :disappointed_relieved:

2 likes

Lekker rustig geweest dan voor jullie :smile: maar daar heeft die het niet over gehad toen die thuis was :thinking: :smile:

1 like

:scream::face_with_spiral_eyes::sob::sob::sob:

Dan kom je een keer een bakkie bij me doen!

1 like

Gave foto!

1 like

Veel moois gezien en toffe mensen gesproken. Erg genoten gister!

2 likes

Dat is aardig aangeboden! :blush:, maar ik ben vooral nieuwsgierig hoor . En zeker benieuwd naar de Taperende bracelet!
Maar gezellig even keuvelen en bepotelen is altijd leuk…

Het is ook zonder verdere verplichtingen hoor.

1 like

Ik vind het ook best confronterend, dat ouder worden :sweat_smile:

1 like

Dat ziet er goed uit. Had best bij deze thuiswedstrijd willen aansluiten :star_struck:

4 likes

Er komt vast een vervolg. Vondt het leuk om te regelen. Volgende keer in de gaten houden :wink:

5 likes

Mijn favoriet van de avond

De onbetaalbare klapper

En de verassing de anders en co dresser maar vergeten te fotograferen wel gepast uiteraard.

Het was weer een feestje ! Op naar de volgende

11 likes

Ik heb op 1 horloge na, geen foto’s gemaakt. Veel te gezellig ouwehoeren over horloge’s en natuurlijk veel bekijken en proberen.

Hoogtepunten

• de marine master 300 in marine blauw. Wat een beest.
  • de Seiko “Arnie”, ik kon em hebben. Zou ik best een zomer mee rond willen lopen.
  • de Z-blue Rolex Milgauss, in het echt nog mooier dan op plaatjes
  • verschillende Grand Seiko’s waar ik de referentie niet van ken. Heb een zeer fraaie hand winder bewonderd.
  • de pogingen om mij in te lijven in de Squale gang. Ze dragen inderdaad super :grin:
  • absolute hearthrob was de JLC reverso

Waar ik na de GTG het meest naar heb gezocht op het web is de Anders & Co VC2 hier op de foto.

Het was super gezellig en ging in een vloek en zucht voorbij.

Tot de volgende keer, terrasje pakken in 010 welicht?

13 likes

Die ken ik :grin:

3 likes