Het grote GTG-only-topic I

Tja nu valt ze door de mand zal haar leren aan mijn tel. Zitten😉

3 likes

Waarom niet? Dit soort GTG’s gaan voor mij over het ontmoeten van mensen. Mensen met een verhaal, met wie je een biertje kan drinken en een beetje over horloges kan lullen. Toch niet over of je dure exclusieve horloges meeneemt?

En buiten dat heb ik een heleboel moois gezien afgelopen zondag. GS White Birch van @Boetje de Rikka GS van @fredpanarai1 de jaren '50 Rolex OP met cross hair dial van @ROC Carrera Glassbox van @TagEd Maar leuker vind ik dat ik een gezellige middag heb gehad met deze horloge liefhebbers! :beers:

9 likes

Hoi Dennis, Brick is een prima kerel hoor. Meende niet zoals jij het opvat. Zie zijn emoticon achter zijn tekst😉

2 likes

Het is wel makkelijk dat jij het geweten speelt van Hf.

1 like

Nee hoor, maar maakt gewoon duidelijk wat iemand bedoelt. We zijn allemaal liefhebbers dus gewoon lief zijn voor elkaar. Als men echt over de scheef gaat is mijn reactie echt wel anders, waarvan akte!

https://www.horlogeforum.nl/t/evenement-tijd-aan-de-zaan-2026/596327/35?u=tijdspraak

De nieuwe website is live en de ticketshop is open !

Grab that early bird ticket !

6 likes

Leuk, man! Datum staat in de agenda en ticket is binnen!:white_check_mark::partying_face:

2 likes

Ik kom samen met mijn zoon :heavy_check_mark:

2 likes

Ik moet dan helaas werken :confused:

Morgen even wat foto’s uitzoeken maar het was een geslaagde GTG in Rotterdam vandaag!

Alle aanwezige bedankt!

33 likes

Super bedankt voor de organisatie. Was weer leuk om bekende en nieuwe horloge fanaten te zien. Tot ziens!

3 likes

Ik vond het een ontzettend leuke GTG! Bedankt voor de uitstekende organisatie @Patrick010 :clap: En dat Rotterdamse biertje staat al koud voor vanavond. :ok_hand:

Erg gecharmeerd van die mooie Cartier van @Knoopje413 :ok_hand:

Echt bijzonder zo’n Hermes. Zie je niet vaak. :face_with_monocle:

Hier gaat mijn hart altijd sneller van kloppen :green_heart:

Wat een stijltje dit :cowboy_hat_face:

Deze bronzen Squale van @Tech-neut was voor mij de verrassing van de avond. Ik was al gek op Squale, maar deze is echt bijzonder. Check ook die scherpe brushing op de zijkant van de kast. :ok_hand: Echt een next-level Squale. :muscle:

28 likes

Was een leuke GTG in Rotterdam! Veel andere liefhebbers gesproken en mooie horloges gezien.

Ik vond het ook heel tof om @stefanketelaars zijn verhalen te horen en zijn horloges te zien.
Echt heel gaaf wat hij kan maken en in het echt nog bijzonderder dan verwacht.

Ook de Speedy’s van @drh vond ik heel gaaf. Deze gouden knaller maakte wel indruk!

Echt top geregeld @Patrick010
Super gezellige avond gehad!

23 likes

Ziet er te gek uit mannen, helaas heb ik de berichten volledig gemist :sob:. Heb wat lijntjes uitgezet om me op de hoogte te houden!

3 likes

Poh die 126715CHNR, wat een knaller zeg! :heart_eyes:

2 likes

35 likes

Zeker een zeer geslaagde avond! Dank voor de organisatie @Patrick010 , foto’s volgen nog als ik er erg in heb :joy:

3 likes

Mooie opkomst en veel moois te zien precies :heart_eyes:

1 like

Nadat ik bij een GTG in Amsterdam was geweest vorig jaar ergens leek het me leuk om er een te organiseren in mijn eigen regio. Het was de eerste keer dat ik een GTG organiseerde dus had geen idee of er voldoende animo zou zijn. Al snel bleek dat er ruime interesse was. Ca. 30 personen was het doel op een leuke locatie.

Na wat zoeken was de locatie gevonden. Voor de aanwezigen nog even geheim gehouden om de spanning de afgelopen maanden wat op te bouwen :smile: uiteindelijk hebben we elkaar ontmoet bij de Machinist aan de Coolhaven in die prachtige rotstad.

Iedereen had mooi spul bij zich en als snel stroomde de zaal vol!

Te veel werk om al dat moois op de foto te krijgen dus kleine impressie van veel collecties op één foto dan maar :slight_smile:

Om dan toch wat uit te lichten, een paar leuke vergelijkende modellen :balance_scale:

4x GMT master is 12 tijdzones :exploding_head:

Heerlijke varianten van de Speedmaster voorbij zien komen. Hieronder twee favorieten van mij!

2x 36mm, 2x rolex, 2x blauw, 2x jubilee maar zo compleet anders.

Het wordt aankomend weekend zomers warm :sun_with_face: maar dat weerhield deze snowflakes niet om even langs te komen :snowflake:

En natuurlijk, niet te vergeten, speciale dank aan @stefanketelaars voor het komen en delen van je enorme passie en vakmanschap. Heb genoten van al je verhalen en kunsten! Ik blijf je volgen!

Al met al een zeer geslaagde avond en bedankt aan @Chronoloog voor de prijzenpot, daar kunnen we veel van leren… :wink::joy: hoop dat iedereen geniet van dat lekkere pleuris biertje in het zonnetje dit weekend :sun_with_face: en tot de volgende keer :wave:!

50 likes

Smaakt volgens mij naar meer als ik dat allemaal lees :slightly_smiling_face:

2 likes