Het grote GTG-only-topic I

Tja nu valt ze door de mand zal haar leren aan mijn tel. ZittenšŸ˜‰

3 likes

Waarom niet? Dit soort GTG’s gaan voor mij over het ontmoeten van mensen. Mensen met een verhaal, met wie je een biertje kan drinken en een beetje over horloges kan lullen. Toch niet over of je dure exclusieve horloges meeneemt?

En buiten dat heb ik een heleboel moois gezien afgelopen zondag. GS White Birch van @Boetje de Rikka GS van @fredpanarai1 de jaren '50 Rolex OP met cross hair dial van @ROC Carrera Glassbox van @TagEd Maar leuker vind ik dat ik een gezellige middag heb gehad met deze horloge liefhebbers! :beers:

8 likes

Hoi Dennis, Brick is een prima kerel hoor. Meende niet zoals jij het opvat. Zie zijn emoticon achter zijn tekstšŸ˜‰

2 likes

Het is wel makkelijk dat jij het geweten speelt van Hf.

1 like

Nee hoor, maar maakt gewoon duidelijk wat iemand bedoelt. We zijn allemaal liefhebbers dus gewoon lief zijn voor elkaar. Als men echt over de scheef gaat is mijn reactie echt wel anders, waarvan akte!

https://www.horlogeforum.nl/t/evenement-tijd-aan-de-zaan-2026/596327/35?u=tijdspraak

De nieuwe website is live en de ticketshop is open !

Grab that early bird ticket !

6 likes

Leuk, man! Datum staat in de agenda en ticket is binnen!:white_check_mark::partying_face:

2 likes

Ik kom samen met mijn zoon :heavy_check_mark:

2 likes

Ik moet dan helaas werken :confused: