Het grote GTG-only-topic I

Ftfy. :wink:

Modern genoeg althans.

100% mee eens en gaat binnenkort verholpen worden. (Er komt een nieuwe in)

1 like

Hmm, ik zou 'm schatten op uit de '00s. Zit ik er dan ver naast?
Maar goed, zoals al gezegd,

Nee daar zit je niet naast. Goed geraden :wink:

Maar dat is modern. Zelfs 5 digit vind ik nog modern. Maar goed. Dat mag al neo vintage genoemd worden. Maar 6 digit is gewoon modern.

2 likes

Volgens AD SC is hij van 2004 Ed. Je zit er redelijk dicht op. :slight_smile:

1 like

Fijn!
Geniet van je Rolex :ok_hand:t3:

1 like

Echt? Het begon net gezellig te worden.

Ik denk positief, want dan is hij tenminste nog wat waard.

Geloof mij, deze was echt. Maar idd die loep daar moet een ander op en de 1 is wat zuiniger dan de ander met horloges. Deze heeft dus echt geleefd in de afgelopen 22 jaar :+1:
Maar wees een beetje lief voor elkaar, zware discussies schieten niet op, kom gewoon naar de GTG die ik in het najaar zal organiseren en zal vragen of hij deze dan ook meeneemt, is sowieso gezellig en voorkomt om deze nep te noemen :+1:

Maar kan het nog leuker vertellen, bij een andere GTG had ik dus echt een nep DD bij mij, nou ja gaf Jeroen aan mij terug. Liet ik dus met doos en tag de tafel rond gaan, sommigen vonden een 36mm mooier, anderen vonde blauw weer mooier. Niemand die zei, he dit is een nepper. Dus ik gaf Jeroen af en toe een tik en moest lachen. Of men zag het niet, of men wilde mij niet beledigen want ik prima had gevonden hoor. Had genoeg echte Rolexen bij mij. Zal hem hier niet posten want dat doen we niet he :smiley:. Maar jou DD mag er zeker ook zijn, benieuwd hoe DIE op leer zou staan :wink:

Enne @Lore-en-zo, lasteraar is echt geen kwaaie hoor maar maakt van zijn hart geen moordkuil. Ik snap je reactie maar dat schiet niets op Erol, heel simpel als reactie geven “is een echte, bevestigd door S&C en idd die loep stoort mij ook” en dan weer door, zoals men zegt :+1:

Dus boys, wordt weer vriendjes met elkaar we zijn tenslotte allemaal liefhebbers :smiley:

Ome Ferry heeft gesproken :wink:

7 likes

En dan is het verhaaltje uit!

Is inmiddels opgelost Ferry. alsnog dank.

2 likes

Glas probleem ook opgelost. grote blij. toet!

12 likes

Moet je dan niet ook iets in de pap te brokkelen hebben? Ik bedoel een moonswatch en een sub meenemen schiet ook niet echt op. Meer kamervulling. Beetje kritisch kijken naar de deelnemers lijkt mij toch wel het minste :crazy_face:

2 likes

Ik had een nepbaard opgepakt.
Niemand gezien🥳

1 like

Iemand een hap in die linkerlug beneden gezet?

Is reflectie van het een of ander. (schrok me wild!)

1 like

Wat is er met die kast gebeurd?

Is het de foto of is die echt zo afgerond?

Is vooral de foto, in het echt valt dit reuze mee. blijft lastig fotograferen dat glimmende spul.

3 likes

Ik doe niet anders, minimaal moet men 1.75 lang zijn tot max 2.11 en geen lange baard kort haar. Niet stinken enz. Dus ben best wel kritisch @Brick :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Assie, ben jij het? :joy:

3 likes

Hmm…

Is het een originele plaat of aftermarket?

2 likes