Het grote GTG-only-topic I

Ftfy. :grin:

Toch grappig wat voor een beelden sommige HF-leden bij dergelijke initiatieven hebben.
Als je echt denkt dat het hier om draait, dan mis je compleet het punt van zo’n borrel.

Doet me denken aan de openbare (HF)-samenkomsten waar ik bij ben geweest, Daar zaten dan mensen helemaal verlekkerd een Submariner te betasten, alleen maar omdat het het duurste horloge op tafel was.

Precies dat is de reden waarom we dit soort dingen alleen op uitnodiging organiseren.

Die horloges boeien mij eigenlijk vrij weinig, voor mij is het gewoon een excuus om heel veel bier te drinken met gezellige lui. :beers: :beers:

17 likes

Vriendelijk dank om mij te citeren maar dat is helemaal niet wat ik bedoel.

Dit.
Na elke meeting heb je leuke contacten die je later nog vaker hoort… Degene die enkel voor een sub of ap te betasten vallen snel op en komen nadien niet vaak meer :grin:

1 like

Bij die hand vol giltdials had ik wel een OMG ROLEX gevoel hoor, heerlijk.

Maar de drang naar een grote meeting organiseren is wel weg, ik heb nu al niet eens met iedereen kunnen kletsen. :joy_cat:

3 likes

Dit dus

5 likes

Niet zo zuur … puur jaloezie … :wink:

Trouwens wel handig bier drinken zo … :beers::+1:t2:

5 likes

De ideeën voor een lente-editie staan alweer in de steigers. Kan je dan met de anderen bijkletsen :sunglasses:

6 likes

:lemon: :kissing_heart:

Hier huren we een arm-model voor in, die blijft zo de hele avond staan zodat wij bier kunnen drinken :sunglasses:.

Ook super veilig, dan laat je namelijk zelf geen Submariners in het gras vallen.

3 likes

Toevallig net nieuwe lenzen gekocht :sunglasses:

Was m’n eerste keer maar hoop dat er veel volgen, was echt heel leuk :+1:

Mooi toch. Leven en laten leven mensen…

Wat is er niet chique aan? Ik vond het een vrij chique bedoeling. Mooie horloges en mooie auto’s. Kan niet beter. Top combinatie :ok_hand:

@rlc. Neem de posts niet al te serieus.

Maar ter verduidelijking speciaal voor jou:

Je leuter uit je broek laten hangen om te zien wie de grootste heeft is niet chic. Sjiek. Of chique.

1 like

Dit was totaal niet de sfeer bij Watches & Wheels. Een horloge van 1000 euro werd net zo positief op gereageerd als een AP van 30k. Hetzelfde geldt voor een Mazda MX5 of een 911 Turbo. Was helemaal niet wie heeft de dikste klok en auto, maar gewoon liefhebbers met gemeenschappelijke interesses en hobbies…

1 like

Ik herhaal het nog 1 keer. Maar ik ben bang dat we niet op dezelfde frequentie zitten vanavond.

Komt die:

Ps. Nee ik ben niet jaloers. Ik doe zelf ook aan horloges en wielen.

4 likes

Volledig mee eens! Was mijn eerste GTG dus wist niet goed wat te verwachten maar het was echt super gezellig. En foi wat was ik slecht de volgende dag😂

4 likes

Volgens mij was dit bedoeld als grapje over een ander forumlid

1 like

Als we dat van te voren hadden geweten… :stuck_out_tongue_winking_eye::shushing_face::shushing_face:

1 like

1 like

Helemaal waar. Nog even een paar keer doen met deze club en je hebt alles goed kunnen bekijken en iedereen kunnen spreken

3 likes

Inderdaad zeg! Duurde al even voordat ik iedereen aan hun instagram- of HF account kon koppelen :joy:

4 likes