Het grote GTG-only-topic I

:star_struck:

2 likes

Gisteren HF-maatje Pim (@Engel) op bezoek voor een mini-GTG!

Door alle gezelligheid slechts één (blurry) plaatje geschoten, maar wellicht is dat juist wat de avond het beste omschrijft: zo gezellig dat er voor randzaken geen tijd was haha.
De laatste (en eerste) keer dat we elkaar face-to-face zagen was toen ik medio juni dit jaar de Seiko SNXS77 van Pim overnam. Ook toen de vloog de avond voorbij met horlogepraat en aangezien de collecties aan beider zijden waren uitgebreid, moest er nodig worden bijgepraat, bekeken en gepast!

Eindstand van deze avond:

  • Pim wil z’n SNXS77 terug
  • Een Bulova Lunor Pilot past écht niet op een 17,5cm pols (al werd daarover geen overeenstemming bereikt)
  • Een Casioak past prima op een 17,5cm pols
  • 2 plexiglaasjes van Pim aangepakt met polywatch, reactie Pim: :astonished: :partying_face:
  • Rick heeft 3 plekken over in de horlogedoos en moet die nodig vullen.
  • Pim neemt goede cadeaus mee:

Tot de volgende gozer! :grin: :+1:

15 likes

Ziet er gezellig uit Rick & Pim :slight_smile:

1 like

Ik heb gewoon geen aanvullingen :rofl: perfecte omschrijving :beers: en snel de volgende keer!
P.s. kan ik die snxs77 van je kopen? :wink:

1 like

Here you go :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vandaag besteld, nooit in huis

1 like

Op het einde van het jaar nog even een hele snelle en kleine GTG. Er lagen ineens 4 nieuwe aanwinsten op tafel. Met natuurlijk de patek 5960 als uitschieter. Want wat een prachtig horloge is dat.

Hoe gezellig kan een afsluiting van een jaar zijn :beers: :wine_glass: en :champagne: waren aanwezig dus het was een klein feestje.

. . ..

19 likes

Leuk weer. Die PP is een technische topper maar optisch blijven de JLC en de Tipo CP2 voor mij de fraaiste, ondanks dat het geen verglijkbare horloges zijn die daar naast elkaar liggen…

1 like

Ik kan je volgen.

Totaal verschillende Chronographs natuurlijk. Maar eenmaal om pols is die patek toch echt wel een pracht van een horloge. Het totaal plaatje klopt helemaal.
Was natuurlijk slecht licht, maar die blauwe kleur is Manjefiek. :ok_hand:

2 likes

Alweer een mooie collectie daar op tafel. Volgens jaar woon ik dichter bij het Mestreech en hoop ik een keer aan te mogen schuiven.

Ciao

4 likes

Zo, ik ben net terug van de glasbak, dat was een aardige bevallig. :sweat_smile:
Het was weer erg gezellig! Mooi ook dat we ongepland iets van 8 chrono’s op tafel hadden liggen met z’n drieën. #chronocollectorsunited

3 likes

Was weer gezellig zoals altijd. Dank voor de goede zorgen!

12 likes

Nice. Voor mij zijn de zenith’s en de Santos de fraaiste van dit stel!

3 likes

Altijd fijn om bij jullie foto’s weg te kwijlen​:grin: ook mooi dat het jullie niet om de € waarde van het horloge gaat! Beetje bier harken, wat stoer kieken en dom lullen……:+1:t2:

4 likes

Jou kennende ben Je van harte welkom. :grin:

2 likes

@Brick en @Bwatched, post eens wat mooie foto’s van gisteren.

1 like

Wellicht een kater en liggen nog op 'n oor…?¿

Ben je afgezakt naar het Zuiden Han?

2 likes

Dit zegt genoeg @HanDavinci

Was weer gezellig

21 likes

Even snel een vieze.

Later meer :beer:

15 likes

Nee. Bij de volgende meeting ben ik wel weer aanwezig geloof ik, maar GTG’s zijn mijn favoriete nerd-uitjes en ik word blij van zulke foto’s!

Heerlijk! Wat vind je van die VC? Ik heb wat moeite met die power reserve op de plaat, maar ik heb hem nog nooit in het echt gezien.

1 like