Het grote GTG-only-topic I

Als we dat van te voren hadden geweten… :stuck_out_tongue_winking_eye::shushing_face::shushing_face:

1 like

1 like

Helemaal waar. Nog even een paar keer doen met deze club en je hebt alles goed kunnen bekijken en iedereen kunnen spreken

3 likes

Inderdaad zeg! Duurde al even voordat ik iedereen aan hun instagram- of HF account kon koppelen :joy:

4 likes

:star_struck:

2 likes

Gisteren HF-maatje Pim (@Engel) op bezoek voor een mini-GTG!

Door alle gezelligheid slechts één (blurry) plaatje geschoten, maar wellicht is dat juist wat de avond het beste omschrijft: zo gezellig dat er voor randzaken geen tijd was haha.
De laatste (en eerste) keer dat we elkaar face-to-face zagen was toen ik medio juni dit jaar de Seiko SNXS77 van Pim overnam. Ook toen de vloog de avond voorbij met horlogepraat en aangezien de collecties aan beider zijden waren uitgebreid, moest er nodig worden bijgepraat, bekeken en gepast!

Eindstand van deze avond:

• Pim wil z’n SNXS77 terug
  • Een Bulova Lunor Pilot past écht niet op een 17,5cm pols (al werd daarover geen overeenstemming bereikt)
  • Een Casioak past prima op een 17,5cm pols
  • 2 plexiglaasjes van Pim aangepakt met polywatch, reactie Pim: :astonished: :partying_face:
  • Rick heeft 3 plekken over in de horlogedoos en moet die nodig vullen.
  • Pim neemt goede cadeaus mee:

Tot de volgende gozer! :grin: :+1:

14 likes

Ziet er gezellig uit Rick & Pim :slight_smile:

1 like

Ik heb gewoon geen aanvullingen :rofl: perfecte omschrijving :beers: en snel de volgende keer!
P.s. kan ik die snxs77 van je kopen? :wink:

1 like

Here you go :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vandaag besteld, nooit in huis