Wowww gewoon de groene 50th anniversary! Heel bijzonder om die in Nederland te zien! Wat een beauty.
Was ook niet in NL maar in België
Wel een goed punt van Chet. Anders kon ze de hele avond andere vrouwen in die discotheek bij je wegslaan
Misschien wel het mooiste horloge wat ik in dit topic heb gezien. Zeker ook omdat het van liefhebberij getuigt zonder al het haantjesgedrag van de afgelopen 380 antwoorden.
Vind het een saai bejaardending
Staat geen kroontje op he
Dan was deze meeting niets voor jou, vermoed ik . Erg veel bejaarden-horloges.
Haha nee.
Maar ziet er leuk uit. Bekijk de foto’s altijd graag.
Het ging me meer specifiek om deze bullshit reactie
Die had verder niks met jullie meeting te maken dus zal het topic niet verder vervuilen
Ik heb er geen last van hoor, vind het wel grappig dat de meningen zo verschillen. Wij vintage-verzamelaars zien wat af… Op een verjaardag afgelopen weekend vond mijn zus dat ik een dames-horloge om had. Het was een Cartier Santos.
Dan was het vast niet zo’n 40mm of zelfs 43mm clunker die ze tegenwoordig verkopen, maar eerder een beschaafde maat.
Want ja, het zegt wel wat over dit tijdsgewricht dat ze tegenwoordig zelfs smakeloos lompe Cartiers bouwen.
Klopt, geen klatser maar een bescheiden 29mm met guilloche wijzerplaat. Het was gisteren ook op de meeting, dus past nog in dit topic ook.
Draagt erg fijn, die maat. Ik zou zelf bij een nieuwe voor de 35mm medium kiezen, maar jouw Santos heeft natuurlijk de mooiste bezel omdat die gewoon vierkant is en niet uitloopt in de band. Ik had dit horloge moeten kopen toen ik de kans kreeg. De avond dat ik die Santos om had zat hij fantastisch, en de band is ook een feestje. Zo klein en discreet, zonder lompe sluiting.
Hulde.
Terecht.
Allebei mooi inderdaad, maar erg verschillend. In het Cartier topic heb ik ze recent eens vergeleken. De nieuwe is stoerder en zelfs op kleinere polsen verrassend draagbaar.
Mooie foto’s! Goeie keus. Maar vrij kansloos, vrees ik
Voordat het lijkt alsof we alleen maar saaie bejaarden-horloges op tafel hadden.
Er was ook een extreem hippe integrated bracelet aanwezig. Een van de topstukken in mijn ogen:
Die past ook wel in het antiflex topic, quartzje van een b-merk
Een datumwissel die duurt tot 02:45.
Is dat standaard of is er iets mis?
Niet zo maar een quartzje van niet zo maar een b-merk. Maar houd dit vooral stil
Dat is voor mij de charme van onze GTG. Aparte stukken uit soms onverwachte hoek.
Dat durf ik niet te zeggen. Niet mijn horloge en ben netjes van de datum af gebleven