Het grote GTG-only-topic I

Ik begreep van @Mafkees dat dat standaard is.
Hebben vroege quartz uurwerken wel vaker. Ik heb een Tissot met 2031 kaliber uit 1978, en daar duurt de datumovergang 4 uur :innocent:

1 like

Dank je Rory :+1: bijna niet op beeld te vatten, hé?

Ik sluit me aan bij Wilko. Het uurwerk uit ~1976 was t.z.t. vanwege de platheid pionier op quartzgebied. Misschien hebben ze hier een concessie gedaan.

11 likes

Hahaha grappig dat mijn gevoel van dat het bijzonder voor Nederland was toch wordt bevestigd :smile:

2 likes

Ik was ook even afgeleid hoor, dacht oprecht dat is vast Nederland. Hertog Jan pils en koekjes…

Ben ik van de Vlaming of Waal toch niet gewend. :see_no_evil:

1 like

Denk dat je nu 2 gtg’s door elkaar haalt :blush:
Die ap was van enkele weken geleden al. Was in België en stond enkel wijn en gin :grin:

1 like

Ah excuses. :top: zo zie ik het graag. Goede spijs en drank. :sunglasses:

1 like

Heel gaaf!! :+1::grinning:

1 like

Super bedankt voor de GTG @HanDavinci !
Er gaat vast veel moois voorbij komen de komende dagen / uren! :+1:

Was zeer geslaagd. Nou ja…

30 likes

Mooi hoe je de kaas ook nog getekend hebt.

4 likes

Ik lijk sprekend. :joy:

Leuk dat je er was!

65 likes

Lekkere plaatjes!

2 likes

Was weer gezellig heren.

Zo jammer dat ik geen uitnodiging heb gekregen…

Hoe vond je de keramische Zenith? Stiekem toch wel mijn favoriet van het stel. En hoewel ik een duidelijke opdracht had gegeven aan @malus65, @Honey_Badger en @Selie om die te befriemelen en veel foto’s naar me te sturen, kan je dat zooitje ongeregeld nergens mee vertrouwen :roll_eyes: Fijn dat jij wel een foto hebt gemaakt!

6 likes

Dit is de eerste keer dat ik jou het hele merk zenith ooit heb zien noemen. Heel vreemd dit.

5 likes

Je bent zelf vreemd!

Heren, heren, doe’s lief anders moet ik de vreemdenpolitie op jullie afsturen. :crazy_face:

Is @Stifstaf al terecht ?

8 likes

Kuthobby

11 likes

Was een gezellig dagje!! :beers:

26 likes

Wat, bierdrinken of de horloges?