Het grote GTG-only-topic I

Veel gezien, maar van deze kreeg ik toch de grootste kriebels:

10 likes

Gelukkig niet alleen goed tappen. Drinken kon die ook :laughing:

5 likes

Het was een mooie middag!
Doe mij deze maar @HanDavinci:wink:

10 likes

Ik lees het al. We hebben ons niet voor niks zorgen gemaakt vanochtend toen die ambulance broeders binnen liepen.

:laughing:

Heb je je daytona nog teruggevonden?

3 likes

Cursieve tekst

Tringgggg poe, lekker zeg

7 likes

@HanDavinci dank voor alle goede zorgen! Het was een geslaagde gtg.

De houten kop nemen we voor lief!

Dit was toch wel echt top hoor.

Typisch een horloge was je in het echt niet zien om hem fantastisch te vinden. Echt een van de mooiste day dates ooit gezien. :ok_hand:

Ik verwacht straks nog wel wat mooie foto’s van @Bwatched

16 likes

Het was weer erg leuk! Lang niet met iedereen kunnen praten en eigenlijk veel te weinig foto’s gemaakt maar dit waren echt wat highlights:

Thanks voor het organiseren @HanDavinci ! Ik heb nu al zin in de volgende

26 likes

Het was weer helemaal top!
Thanks @HanDavinci :pray:t2:

39 likes

Heerlijke foto’s

Die Yves Klein!!:smiling_face_with_three_hearts:

Zit tussen je oren. Saai hok irl

3 likes

Deze was echt 1 van de verrassingen van de dag! Die 44mm skeleton (de chrono, wie kent 'm niet) nóg iets mooier, maar helaas te groot.

Te oud, maar leuk om een keer in het echt te zien:

12 likes

Jongens, dit is toch eigenlijk gewoon op?
Schoen, 2022

7 likes

Ik kan mij niet herinneren dat ik het woord eigenlijk heb gebruikt.

In alle ernst, want ik wil niemands passie tekort doen. Ik snap oprecht dat je dit heel tof vindt. Het is alleen niets voor mij.

6 likes

Mooi gezegd. In dat licht: aquanaut is geen saai hok. In mijn ogen saai. Is kwestie persoonlijke smaak :innocent:

2 likes

Is die te oud of te fragiel?

Dit. Ik ben echt een barbaar. Een 1680 met compleet egaal verkleurde plots kan ik waarderen. Maat zodra er lume uit wijzers brokkelt, vlekken in de lume zitten, blanke lak op de wijzerplaat gaat barsten, inserts verbleken, haak ik af. Dit soort dingen zal ik nooit begrijpen:

Zoals ik ooit eerder zei: ik wil mijn horloges zoals ik mijn vrouwen wil: Jong en bij voorkeur zonder karakter.

17 likes

Pff, toch een beetje brak vandaag. Ik heb te weinig foto’s van al dat moois gemaakt, maar hier een kleine impressie. Voor mij was de grootste verrassing de burgundy Reverso (van wie was die ook alweer?).
Was een topdag. :ok_hand:
Dank voor het organiseren, Han.

28 likes

Heb je weleens een Belg in het Duits tegen een Tukker horen zingen?

7 likes

Nice! Mooie horloges, zal een leuke GTG zijn geweest. Wel jammer dat er geen Seiko 5 tussen zit, dan was het wel compleet geweest! :grin:

1 like