Ben erg benieuwd naar de ervaring met de Odysseus. De witgouden op leer kan mij meer bekoren dan de stalen.
Lees erg vaak dat hij op plaatjes niet super is (ben ik het mee eens), maar dat hij in het echt heel gaaf is.
Ben erg benieuwd naar de ervaring met de Odysseus. De witgouden op leer kan mij meer bekoren dan de stalen.
Lees erg vaak dat hij op plaatjes niet super is (ben ik het mee eens), maar dat hij in het echt heel gaaf is.
Voor mij toch net een beetje aan de verkeerde kant van het pasvormspectrum maar erg mooi eigendom van de mythe @Stifstaf
Edit* plakplaatjes doen ook geen recht aan een elegant horloge natuurlijk.
Klopt helemaal. In het echt, echt waanzinnig. Band van de witgouden is trouwens rubber.
Heel eerlijk, eigenlijk staat die je best goed.
Plakplaatjes is juist een super contract
Ik moest effe opzoeken wat een Tukker is.
OT: blauwe reverso ook schitterend, en zeker niet zo paars dan ik vreesde.
Het was weer een heerlijke dag en we hebben allemaal weer genoeg om over na te denken na het zien van al dat moois! Nogmaals dank @HanDavinci! En bij deze mijn absolute favorieten:
Oh jij weet wel een paar mooie favorieten eruit te halen
Kijk, dat is nog eens een mooie nuance. Ik zal ook nooit een fan van rechthoeken worden.
Ook leuk om de tatoeages van @JPM een keer in het echt te zien. Op foto’s ziet het er altijd heel gevaarlijk uit, maar in het echt viel dat allemaal wel mee.
Dat zijn hele mooie Seiko’s, niet helemaal in de zelfde klasse als Seiko 5 helaas
Excuseer. 4 idd.
Nou daar voelde dat wel zo hoor
Die groene vond ik ook tof.
Waren er geen Grand Seiko’s?
Geen idee. Niet op gelet
Kom, laten we het wel gezellig houden
Maak er dan maar vijf van want deze was er ook, wellicht toch wat ondergesneeuwd bij al dat Zwitserse geweld