Goed gezelschap, horloges en veel bier, er wil je nog meer
Zonder gekheid; het was inderdaad top tof clubje mensen bij elkaar, met als verbindende factor horloges, sterke verhalen, slappe klets en vooral bier. Jongens van de Wit bleek een fijne basis voor een gezellige GTG. De tripel is een aanrader trouwens voor mij een meer dan geslaagde GTG! Tot de volgende
Het was een zeer geslaagde GTG! Een leuke groep vanuit verschillende hoeken van het land die niet vies zijn van een biertje en dezelfde horloge passie hebben.
We hebben een korte rondleiding in de brouwerij gehad.
Thanks, ben weer wat onrustig . Merk dat ik de spb143 maar weinig draag ondanks dat deze een super fijne maat heeft. Ik overweeg deze en mijn mm300 eruit te doen voor een SLA. Ergens voelt het alleen niet helemaal lekker.
Tja, lastige vragen, Thomas.
Ik heb ze allebei gehad en moet zeggen dat ik erg onder de indruk van de SPB was. Goede kwaliteit duiker met een mooi design dat absoluut zijn geld waard is.
Als je hem naast een SLA legt wordt dat een ander verhaal. Die is inderdaad sierlijker, slanker, ranker en een stuk verfijnder. Voor een duiker.
Is de SLA zoveel meer waard dan een SPB? Geen idee. Toen die SLA nog voor list te krijgen was wel. Ik vind hem door zijn bescheiden vormgeving en toch goede afwerking beter te dragen bij verschillende outfits, het is niet meteen zo’n knalduiker. En wat ik nog het fijnst vind is dat niemand hem op straat herkent, het is echt een fijn under the radar luxe horloge.
Maar anyway, bij mij heeft de SPB het dus ook niet lang gehouden terwijl ik dat echt een tophorloge vond. De rubberen band was ook heel prettig.