Het grote GTG-only-topic I

Goed gezelschap, horloges en veel bier, er wil je nog meer :sunglasses:

Zonder gekheid; het was inderdaad top :ok_hand: tof clubje mensen bij elkaar, met als verbindende factor horloges, sterke verhalen, slappe klets en vooral bier. Jongens van de Wit bleek een fijne basis voor een gezellige GTG. De tripel is een aanrader trouwens :yum: voor mij een meer dan geslaagde GTG! Tot de volgende :v:

Heren, nogmaals dank voor de aanwezigheid, gezelligheid en slappe klets :v:

26 likes

Had ook een biertje komen doen :wink:

1 like

Was super gezellig mannen!

Wat begon met een sluiting van de Off-Topic sectie, is wat mij betreft de start van een mooie traditie!

Tot de volgende GTG :ok_hand:t3::beers::watch:

14 likes

Het was een zeer geslaagde GTG! Een leuke groep vanuit verschillende hoeken van het land die niet vies zijn van een biertje en dezelfde horloge passie hebben.

We hebben een korte rondleiding in de brouwerij gehad.

En we hebben genoeg kunnen proeven, leuke brouwerij die erg lekkere biertjes brouwt.

Onze tafel lag vol mooie horloges, hierbij een aantal foto’s

Alle aanwezigen, bedankt voor de gezellige middag. Op naar de volgende!

19 likes

Was erg gezellig met de mannen. Op naar de volgende. Goed geregeld.

:heart_eyes:

20 likes

Zeer gaaf! Daar had ik wel willen aanhaken, leuke mensen met prachtige horloges🥰

4 likes

Vooral die isid’or en die H4 tripel; doe mij die maar :yum:

4 likes

Dan neem ik de “Wet ‘n Juicy” wel. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

En daarna nog wat drinken…:wink:

3 likes

Ja, dat beeld krijg ik niet uit mijn hoofd nu :nerd_face:

2 likes

Leuke foto’s!
Mijn favoriet (limited edition?) :

9 likes

Ik zie nu pas op de foto’s hoeveel mensen mijn horloges om hebben gehad. Straks even uitgebreid alles schoonmaken en ontsmetten. :grin:

Behalve de FOiS, die kon vanwege de op 16,5 cm afgestelde stalen band niemand om zijn hand krijgen. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Wat een knuisten allemaal, die kerels.

11 likes

Geen alcohol onder de 18 he, met je kinderklauwen :rofl: :+1:t2: :ok_hand:t2:

3 likes

Hoe verhouden deze twee zich tot elkaar Siedo? Is het die 3-4K extra waard? Hoe zit het qua dikte en kwaliteitsbeleving?

Oef, lastige vragen. Ik roep de hulplijn @flowert in, als eigenaar van de SLA. Mijn SPB is inmiddels weer vertrokken, dat zegt misschien wel wat.

De SLA heeft mooiere details en afwerking. Dichter bij het origineel, iets verfijnder wellicht. Als je een rag Seiko zoekt, dan is een SLA het niet.

1 like

Thanks, ben weer wat onrustig :tired_face:. Merk dat ik de spb143 maar weinig draag ondanks dat deze een super fijne maat heeft. Ik overweeg deze en mijn mm300 eruit te doen voor een SLA. Ergens voelt het alleen niet helemaal lekker.

1 like

Tja, lastige vragen, Thomas.
Ik heb ze allebei gehad en moet zeggen dat ik erg onder de indruk van de SPB was. Goede kwaliteit duiker met een mooi design dat absoluut zijn geld waard is.
Als je hem naast een SLA legt wordt dat een ander verhaal. Die is inderdaad sierlijker, slanker, ranker en een stuk verfijnder. Voor een duiker.

Is de SLA zoveel meer waard dan een SPB? Geen idee. Toen die SLA nog voor list te krijgen was wel. Ik vind hem door zijn bescheiden vormgeving en toch goede afwerking beter te dragen bij verschillende outfits, het is niet meteen zo’n knalduiker. En wat ik nog het fijnst vind is dat niemand hem op straat herkent, het is echt een fijn under the radar luxe horloge.
Maar anyway, bij mij heeft de SPB het dus ook niet lang gehouden terwijl ik dat echt een tophorloge vond. De rubberen band was ook heel prettig.

Archiefbeeld:

15 likes

Leuke horloges in 073.
Zelfs een zwembad voor je pols.
Dankjewel voor het delen!

4 likes

:star_struck:

Archiefbeeld van je SLA! Of was de bedoeling eentje uit het archief van je SPB?

Deze is wel echt top top :+1:

Volgens staat die van mr BabaYaga @JohnWick in t blauw :sunglasses:

3 likes