Het grote GTG-only-topic I

De algemene HF meetings zijn heel zeldzaam. Al meer dan 2 a 3 jaar terug toch? Of bedoel je wat anders?

2 likes

Begrijpelijk, anders wordt het wellicht ook een groep die je nergens kwijt kunt.
Indien gewenst ben ik er graag eens bij. Zo niet, zal m’n leven vast niet slechter zijn :slight_smile:

1 like

Nee, die inderdaad.

High rollers only. :wink: Best een idee als aparte categorie. Geen groen gedeelte maar een goudkleurig gedeelte. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Uiteraard snap ik dat volkomen, dan schaar ik het meer onder een groep reeds bekenden die met elkaar afspreken dan onder een gtg. Daarnaast had ik het over het aanschrijven (om mijn goede bedoelingen kenbaar te maken zodat de ballotage commissie tevreden kan worden gestemd) ipv inschrijven.

No worries, dank voor de verdere uitleg…

1 like

Ziet er gezellig uit

1 like

Als ontgroening moet je na 4 Negroni’s een band verwisselen van een Zenith Chronomaster. Als dit lukt zonder krassen ben je binnen.

10 likes

Dat lukt me nuchter nog niet eens, laat staan zonder krassen… veel plezier bij de volgende gtg dus :slight_smile:

2 likes

Hahahaha. Ik heb daar ook altijd problemen mee. :joy:

1 like

Is dit de Persol fanclub :joy::sunglasses:

4 likes

Je vergeet het kundig verwijderen van B&S ripstop band :wink:

Dat is de volgende ronde

4 likes

Als je dat zonder krassen kunt, dan mag je pas met VC’s gaan gooien.

5 likes

We kennen elkaar allemaal via persolforum.nl en kwamen er later achter dat we ook iets hadden met horloges. Super toevallig!

6 likes

Gtg in Hamburg: man, mis het wel zeg

9 likes

:grimacing: wink wink nudge nudge

2 likes

Zo dan! Daar ligt serieus geweld op tafel.

Wat was dit?

Lijkt op het prototype van de Deep Sea.

2 likes

Deep sea idd, maar volgens mij een replica

Die sub en de gmt waren de sterren vd avond vond ik zelf

Bij mij/ons wel in ieder geval. Deze horloge avondjes doen we met vrienden die elkaar al jaren kennen, ook buiten de horloge-hobby. Ik denk niet dat ik zomaar een ‘vreemdeling’ uit zou nodigen als we met een biertje teveel op al ons spaargeld op tafel leggen :joy:

Voor de gezelligheid moet natuurlijk het natuurlijk wel een beetje klikken.

Met een beetje pech zit je een hele avond met van die rare rikketik snuiters over staartklokken te breuzelen.

12 likes

Bij het zien van de foto’s kreeg ik een beetje hetzelfde gevoel als bij een paar schoolkinderen die in de pauze Pokémon kaartjes zitten te kijken.

4 likes