Het grote GTG-only-topic I

Dat is het toch ook: wat doen we hier op het forum? We delen onze hobby en kennis met elkaar. Behalve op zo’n GTG is het gezellig met een hapje en een drankje en hier is het soms met een beetje ruzie onderling

Dus schoolkinderen en Pokemon geeft jou hetzelfde gevoel.

Is dat goed te combineren? Pokemon en horloge liefhebberijen?

Dit was denk ik mijn eerste gtg. Op 2 mensen na allemaal vreemdelingen…

7 likes

Ook veel mensen niet van hf zo te zien?

1 like

Je zou soms denken dat het enige op de wereld het hf is …

Maar er is meer :grin:

6 likes

Niemand die de Patek Pilot ziet tussen al die Rolexen? :flushed:

2 likes

Ik ben een paar keer bij zo’n GTG geweest. Beetje gekke snuiters zijn het wel soms. Laatst trok inderdaad ineens iemand een Friese staartklok uit z’n broek. Van mij hoeft het niet meer nu.

5 likes

Je bent allemaal een vreemdeling totdat je elkaar leer kennen. :wink:
Vrijdag waren weer “vreemdelingen” bij, de keer daarvoor ook, dat is juist het leuke van een meet-up, dat je ook weer anderen leert kennen en deze hobby kan delen.

Het belangrijkste is dat er een gedeelde noemer is en dat je enigssinds de hobby op een zelfde manier ervaart. Zo hebben we vorig jaar een Lange & Sohne meet gehad met 5 “vreemdelingen”, dat was super tof.

En dit, beste @Jotun is exact de essentie van deze hele hobby, Pokemonplaatjes verzamelen voor gevorderden. Als je ook maar ergens het idee hebt dat horloges verzamelen “cool” of “sexy” is, dan heb je het mis. :nerd_face:

14 likes

Nu we toch bezig zijn.
Hier nog wat beeldmateriaal van de Lange Meet:


12 likes

Haha, ja die is goed. Op de eoa manier kan ik geen TL3 meer worden :rofl:

Voor de veiligheid vond ik dat geen heel gek idee eerlijk gezegd.
Maar ik neem aan dat er voor bepaalde regulars die om de een of andere reden (met de groetjes van Jur) ‘vast’ zitten in een lager TL wel wat uitzonderingen gemaakt zouden worden.

3 likes

RLC krijgt een rolberoerte bij het idee dat zijn horloges op een tafel moeten liggen voor een groepsfoto…

9 likes

Ik hoor het al, jij gaat een nieuwe grote HF GTG organiseren :innocent: :ok_hand:

1 like

Ik pak m’n Pokémon kaartjes vast in.

2 likes

Wie weet. Voorlopig is het allemaal nog een beetje lastig organiseren met grotere groepen.

3 likes

Nog eens wat foto’s opgezocht van vorige gtg’s :sunglasses:

2 likes

Een Lange meet met wildvreemden durf ik nog wel aan. Een Rolex meet daarentegen komen alleen proleten op af met 1 stalen Sub of afgeragde DJ uit 1978.

5 likes

:raising_hand_man:

En een arm vol met tatoeages. Ik pas denk ik niet in het plaatje, Diederik-Jan.

1 like

@JantjeContant heb je nu een notificatie ontvangen?

2 likes

Hoi @Erik11 :wave:

1 like