Het grote GTG-only-topic I

Dank Sven! Was super gezellig!

2 likes

Potverdikke dat ziet er weer gezellig uit!
Ik was er graag bij geweest, helaas ben ik “verhinderd”

Volgende keer ben ik er weer bij! :ok_hand:t2:

8 likes

Poeh, sterkte ook daar man.

2 likes

Oef, die rechter GS :heart_eyes: Kan iemand mij helpen met de referentie?

1 like

Ziet er weer goed en gezellig uit mannen! :ok_hand: :beers:

1 like

Ik ken het. Ook helaas verhinderd.

Volgende keer ben ik erbij als het mag van @JohnWick

1 like

Als je de gs refs niet uit je hoofd kent of zelf kan vinden online ben je nog niet toe aan GS. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:slightly_smiling_face:

5 likes

FTFFY
Fixed that fix for you :laughing:
En for life: ik beloof niks, maar doe m’n best.

6 likes

Ik moet ze altijd mooi vinden van mezelf, want alles klopt. En dat is precies wat me weerhoudt van een aankoop. Het ligt aan mij.

1 like

Ho, ho, niet altijd…

1 like

Ja, maar dit is een limited. O wacht, ze hebben alleen maar limiteds :smirk:

Vertel.

1 like

Nee, laten we het GTG topic niet vervuilen met een discussie over de kwaliteit van, of het aantal limited editions van GS. Het was al spijtig genoeg dat je op mijn vraag over een GS referentie meteen begint over de afschrijving van horloges… :expressionless:

Ik hoor via DM wel als iemand het referentie nummer heeft van de desbetreffende GS (@Fate_Amenable_To_Change :smiley:)

Terug naar de foto’s!

2 likes

Wat jij vindt dat er aan mankeert.

1 like

Daaaamn. In het hol van de leeuw ook nog. Hoeveel beveiliging hadden jullie ingehuurd?

1 like

Yup, het was erg leuk. Gezellig, mannen. En ook superleuk om @Flowert en @Svennos weer eens in levende lijve te zien. Dat was veel te lang geleden. Enneh, ome @RKJ, nu hadden jullie gisteren best een borreltje op toen ik pleite ging, maar vergeet je het tikkie niet? :slight_smile:

Da’s een SBGP011 met 9F65 quartz uurwerk er in. Die geen snelverzet op de datum meer heeft omdat de uurwijzer onafhankelijk door rolt (of terug) waarbij de datum in twee richtingen mee gaat. De linker is een SBGA465, voor wat het waard is.

Ik vond het overigens ook leuk om eens een uitleg / demo van de Skydweller te krijgen. Eindelijk een horloge waar de fluted weer een functie heeft, ook al is hij heel erg groot. Technisch een onderscheidende Rolex.

De Sinn was leuk, er waren leuke Zeniths, ik heb mijn voorliefde voor de yachtmaster met matzwarte bezel gestaafd zien worden, biertje gehad, leuk.

5 likes

Dit vat het wel samen ja :grin:

1 like

Nee man. De band tapert niet genoeg, da’s punt 1. Hij is wel rete comfortabel en über solide, dus ik zou er helemaal niks aan doen behalve een 20-16 taper in plaats van 20-18.

Ten tweede hebben ze op de volledige heritage lijn de lug gaten doorboord. Om het zaratsu gebeuren niet te verstoren kom je dan in het onderste polijstvlak uit, waardoor de lug gaten zo laag zitten dat leer per definitie voor geen meter staat bij die dingen. Wil je dus een GS op staal: Heritage, prima. Wil je iets met leer doen? Dan is daar ALLEEN de Elegance lijn, die dan overwegend weer niet waterdicht is.

Het is om gek van te worden.

Mooie horloges verder wel hoor.

Psies.

Helaas mensen, ik heb geen foto’s genomen.

Nou praat je weer poep. Ik snap het niet. Maar ja, ik snapte zoveel niet. :slight_smile: Zoals: Waarom niet een fatsoenlijk setje knopjes op die Rolex sluitingen zodat je ze niet steeds met je nagels open hoeft te rukken? Echt heel naar.

3 likes

Na het lezen van dit antwoord, vind ik het nog jammerderder dat ik niet kon gisteren :neutral_face:

Niks, we hadden @JPM en @JohnWick bij de ingang neergezet. Enkel diegenen die een dienblad bier vast hadden werden doorgelaten :muscle:

6 likes