En binnen was WillemC. Never felt saver
Ik zou het zo weer doen.
Was trouwens een topzaak waar we zaten. Vanaf minuut 1 alles dik voor elkaar en elke griet die serveerde had een grote glimlach. Zelfs toen ik onder aan de trap tegen eentje zei ‘wie het eerst boven is’ leidde dat tot een felle strijd (die ik helaas verloor). Anyway, mag ook wel eens gezegd worden toch? Allemaal blij lieve mensen aan het werk en nog geen 20 seconde zonder bier gezeten
Zijn alle horloges weer mee naar huis gegaan met de originele eigenaar?
Door dronkenschap of een impulsaankoop?
Ik zag op gegeven moment een blik in ogen van @Rolopalooza waardoor ik toch beetje angstig werd, toen hij mn horloge paste. Was blij dat ik hem zelf weer om had.
Man man man, wat een schitterend stuk.
Helaas kon ik echt niet meer recht rennen
Ja, opletten met die kerel.
Heeft ook wat beroepsmisvorming he
Lekker geluncht met een klein groepje en bedank je schoonfamilie maar voor de fles wijn @tulipan! Heel leuk.
Ik ben verwend omdat ik het meeste moois al ken, maar de Jaeger Reverso van Daan en de Seiko Tuna van @Honey_Badger vond ik het gaafste!
Ik ga meteen een kast bestellen om mijn MM300 mod om te bouwen naar een zwarte Tuna mod, moek hebben.
Leuk man! Gezellig. En ik zie ook de Polaris die Sven me gaat verkopen voor een uiterst schappelijke prijs!
En, welke wint t?
Kwa kastvorm de JLC. Verder is de Lange toch wel superieur.
Snap ik, iets sierlijker.
Qua bewerking vd kast dan idd voor mij ook de LS.
Leuke meeting! Inderdaad weer mooie dingen gezien en interessante dingen gehoord.
Dank @HanDavinci nogmaals voor de organisatie!
Die Polaris stond mij goed, maar zou jou perfect staan. Heerlijk apparaat!
Ik heb me toch een partij wazige kutfoto’s gemaakt. Volgende keer eerst foto’s, dan bier. De highlight voor mij is nog wel aardig gelukt.
Het was weer leuk!
Mijn hemel, van welke barbaar is dat ding? Helemaal afgeleefd…
Ik ben benieuwd wat je tzt van m’n Minase gaat zeggen in dat geval
Ook fancy horloges krassen, niffo.