Het grote GTG-only-topic I

Jij en @Blauwbeer?

2 likes

Ook ja :grin:

1 like

Leuk man!

1 like

Zie ik ook de Serica van @jeronimo? Of heeft er nog iemand zoeen? Leuk zo!

2 likes

Ik dacht Presage al te herkennen.

1 like

Ik denk dat je de Hamilton bedoelt.

1 like

Klopt!

Er lag ook nog wat vintage spul.

20 likes

Gisteren was het weer eens tijd voor een ouderwetse GTG.
Dit keer georganiseerd door @Neyra met verschillende forum (en niet-forum) leden.
Na flink wat bier geconsumeerd te hebben is niet alles even helder meer.

Maar gelukkig hebben we de plaatjes nog:

69 likes

Keihard!

1 like

Was echt heel vet!

Heeft veel van mijn vooringenomenheid over bepaalde modellen van tafel geveegd. Wat een geweldige collecties.

Heb je die polsfoto van de 4100 st toevallig nog? Die met mijn smartphone is ruk.

4 likes

Ben ik wel benieuwd over welke modellen je het hebt dan.

Nope, daar heb ik er geen van op de camera staan.

1 like

Teringjantje, van wie is de verzameling van foto 4? :star_struck::sweat_smile::star_struck::grimacing:

2 likes

Van een horlogevriend, geen HF-lid.

2 likes

Allemachtig very Impressive

1 like

Mooie foto’s :fire:

1 like

4100 ST. Dacht eerst dat ik AP op basis van foto’s niets vond. In het echt, helemaal geweldig.

Vintage rolex sub 5513. Dacht eerst; leuk, maar waarom zo vol lof. In het echt om de pols, geweldig.

De cartier santos mid size.
Nooit naar gekeken. Pakte me niet. Maar man, wat draagt die lekker. Even geen foto van.

De vintage El primero met gay frere ladder band. Godsamme wat een geweldige maat.

Daarnaast gaat vintage explorer 1 van de graillist. Erg vet om te zien maar niet voor mij.

Naast dit alles, geweldig om een hoop modellen die ikzelf niet zou kunnen bemachtigen in het echt te zien. Jouw collectie heb ik nieteens woorden voor. Prachtig

20 likes

Toffe foto’s Ramses! :ok_hand:

1 like

Heerlijk. Wat een mooie horloges waren er weer :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Vond het een superdag met geweldige mensen en fantastische horloges!

Hier mijn hoogtepunten, ik kan helaas niet tippen aan de foto’s van @Bwatched :grinning_face_with_smiling_eyes:

39 likes

Dat lijkt er meer op :ok_hand::muscle: