Het grote GTG-only-topic I

Thanks voor het organiseren, het was heel erg leuk al deze horloges (en de eigenaren) te ontmoeten :ok_hand:t3:

7 likes

37 likes

Nice, ziet er goed uit mannen.
Leuk om aan de hand van de foto’s te kunnen herleiden wie er allemaal waren. :ok_hand:

4 likes

Dank voor het organiseren! :pray:t2: Was goed geregeld! Leuke locatie, lekkere hapjes en bovenal een gezellige groep liefhebbers!

7 likes

Toffe GTG!! Erg veel mooie horloges.
Herken er een hoop van door de GTG van @HanDavinci inclusief die koffer met die brute subs :+1:

6 likes

Ik heb ook het grootste gedeelte van de gasten aangeleverd, dus dat is heel niet vreemd.

8 likes

Overweldigend en jaloersmakend. En mooi :star_struck:

1 like

Mooie pieces! Heel wat te bekijken!:ok_hand:t2:

1 like

19 likes

Was weer een geslaagde gtg! Veel dank voor de uitnodiging :pray:

Veel moois mogen zien en leuk om gezichten te kunnen plakken op de vele bekenden/beruchte hier :blush:

De wishlist wordt weer een stukje langer :see_no_evil:

Mijn foto skills zijn niet zo goed als hierboven, maar hier zijn er nog een paar.

19 likes

Bij het zien van al dit moois en het lezen van de verhalen, baal ik nog meer dat ik verhinderd was. Erg mooi om te zien weer dit!

4 likes

Dat zijn geen grappen :pray::muscle:

1 like

Mijn foto skills zijn niet zo professioneel als van anderen gisteren, dus ik heb me ingehouden. Toch een wristshot gemaakt van deze schitterende vintage van @Neyra:

23 likes

+1

2 likes

:star_struck::star_struck:

2 likes

Random sfeerimpressie. Fantastische horloges bij elkaar zo en shoutout naar @Neyra voor de uitstekende ambiance.

32 likes

Toffe shots!!

1 like

Djezus man die laatste speedy :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Wat een weelde om zoveel horloges te kunnen bewonderen. Dank voor de mooie foto’s :wink:

1 like

Verdikkeme, die Beach Daytona springt er wel uit zeg!

2 likes