Alu, bakalite gmt heeft geen crownguards
Die hadden sowiso geen bakeliet bezel.
Alleen de aller eerste uitvoering in staal.
Heel snel na lancering al vervangen door aluminium. Vanwege enorme straling van de bezel.
Is dat origineel zo?
Die waren toen die gouden uitkwam toch allang verboden?
Edit check.
Enkele.
Extreem zeldzaam.
Ik meende dat ik hem een keer voorbij had zien komen. Of die bezel origineel is weet ik niet. Hodinkee lijkt na het hele Goldberger debacle een beetje van zijn voetstuk te zijn gevallen😄
Nou ja. Het waren er heel weinig.
Dus zoveel zullen er inderdaad niet meer zijn.
Voor @Pablo1971 mocht je het nog niet gezien hebben, vanwege de straling ruilde rolex gratis the bakeliet bezel om je zal het maar gedaan hebben en nu weten wat het origineel zou doen
Zat daarvoor niet al dat gedoe met die reisklok waar ze $6k voor vroegen?
Dat was idd wel het hoogtepunt van Hodinkee waarop ze dachten alles te kunnen maken. Daarna is het ook wel bergafwaarts gegaan.
Oh ja, overpriced met loslatend leer!
Dit heb ik even gemist (en nog veel meer waarschijnlijk). Heb je een linkje of een korte versie van wat er gebeurd is? Ik heb de laatste video met Goldberger vorige week bekeken.
Gaaf stukje historie, nog even teruggelezen in mijn Rolex bijbel. Dank voor de reacties!
Moet je natuurlijk niet eerder het hoekje om zijn gegaan vanwege de straling.
Dank je! Duidelijk. Hodinkee is sowieso al jaren niet meer serieus te nemen.
Auro Montanari, de Sam Bankman Fried van de horlogewereld😂 ole gluuprt.
Ziet er gezellig uit! Lekkere mix van horloges ook.
Net ff een mini GTG gehad met @ElChueco en @Petteflet
Kort maar krachtig
Uiteindelijk deze maar meegenomen naast m’n BB Pro
Was zeker gezellig!
Je hebt altijd mensen die met meer naar huis gaan dan komen.
Leuk om al die gedeelde foto’s te zien!
Dat kroontje van die Tudor tegen die YM en Zenith 🥹. Kom je terug van een GTG zitten er krassen op je kast. Maar is een gebruikers voorwerp dus snap het wel.