Geen zorgen Jan, alles met beleid he
Daar heeft @JohnWick wel een truukje voor. Hij pakt ze thuis altijd in voordat hij ze rond laat gaan en dat ziet er dan zo uit:
Piet*
Maar gelukkig! Krijg altijd de kriebels als ik dat zie. Maar dat zal meer aan mij liggen.
Nee hoor, ik heb dat ook, dus let ik erop wat ik doe met andermans spullen
Hoppaa ff in de krimpfolie
Waarom ook niet
Volgens mij ben jij gewoon een handelaar met nog een Rolex in de stickers en laat je die zitten om zo weer de hoofdprijs te kunnen vragen. Ik heb je wel door. Doet @JohnWick ook namelijk. Dat noemen zichzelf liefhebbersā¦.
Dit doe ik ook zonder stickers hoor, dat is vaste prik.
Horlogeforum openen = lach op mān gezicht 9 van de 10 keer
Doe ik de volgende keer met de Lange dan maar.
Ik heb dat paar keer ondervonden, dat met beleid omgaan met horloges door anderen. Ik kan er moeilijk mee omgaan. Wel lastig, want een gtg is superleuk.
Ik heb hier ook altijd last van tijdens gtgās. Zelf krassen maken is prima, maar quasi nonchalant voor een wrist shot met meerdere horloges vind ik k#t.
Oh heerlijk dit.
Ik snap dat je zuinig bent op je spullen & dat je verwacht dat anderen dat ook zijn.
Maar man man, ik jank ook niet omdat er iemand een flinke jaap op mān lange is gevallen. Dan moet ik 'm niet meenemen naar een bier GTG.
Ik zie de GTGās met zijden handschoentjes al voor me. Gezellig man.
Best.
Risico van het vak. Maar ik snap het wel hoor, blijft toch klote als je handelswaar beschadigd.
Als ik een GTG organiseer wil ik wel dat iedereen erna vrolijk wakker wordt of superkut met een dikke kater.
Maar niet met een dubbel gevoel over het fisje, dat is gewoon ruk.
Leuk man, op de man spelen.
Siert je!
Het is mijn ding niet. En ja, zonlicht gezien & weg ermee. Maar 't is geen Rolex of AP, dus t kost knaken.
Check check.
En daarna is iedereen weer vrolijk & iedereen heeft een geweldige dag gehad met goede vrienden. Dat telt.
Godallemachtig is het weer vrijdag
Ik vind dat je zuinig met andermans spullen moet zijn! Dat wil zeggen 0 krasjes maken op andermans horloge want je weet nooit of hij ze of het liefst zelf maakt of er absoluut geen wilt. Beide snap ik. Men heeft daar een spreekwoord voor bedacht die luidt: āwat u niet wilt dat uzelf geschiedt, doet u ook een ander nietā.
Nu wel evengoed verder gaan met bekvechten want dan pak ik er nog even een koffie bij
Game on.
Heren, we zitten in een gezellig GTG topic, niet in het groene deel hĆØ
Je zal op gtg maar een vacheron overseas uit je handen hebben laten vallenā¦
Je kunt altijd nog plakband over je schuifmaat plakken zoals onze engelse vriend TGVš