Het grote GTG-only-topic I

Staat daar niet de doodstraf op?

1 like

Uiteraard.
Niemand beschadigd voor de lol andermans horloges & zeker @Zirx niet.
Die YM & Zenith zijn van mij, ik weet zeker dat daar geen schade op zit.

Dat heet de bal terug kaatsen John. Met je opmerking er boven. :+1:

1 like

Hoi @Bwatched :hugs::face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

3 likes

Ja @Bwatched ik vind jou stralen door afwezigheid hier.

3 likes

1 like

Nou, op de vuurstapel hier.
Dat doet iemand niet met opzet, dat is mijn punt.

Is het nodig om 30 wristshots te maken met horloges tegen elkaar? Nee.
@Zirx heeft die dingen nog geen seconde naast elkaar gehad, mocht 'ie de kast hebben geraakt; jammer dan. Ik snap dat er mensen zijn die hier over vallen, echte liefhebbers die gek zijn op hun horloges… Maar dan moet je ook selectief zijn wat je meeneemt naar welke GTG.

Ben ik blij met de kras op mijn ALS?
Nee, natuurlijk niet.
Ben ik zelf kats dronken met dat ding om mijn pols naar huis gefietst… Ja, ook dat… De rest van mijn horloges heb ik netjes, voor de zekerheid, om 18.00 op laten halen zodat dit soort dingen niet teveel gingen gebeuren. Keuzes/afweging etc. Allemaal volwassenen.

Als ik een horloge had laten vallen van een ander had ik 'm of afgetikt of via de verzekering geprobeerd op te lossen. Dat dan wel weer uiteraard.

11 likes

Hehe. De Rollie Testosteron Boys out in full force. Lekker Lasteraar.

5 likes

Dank u :wink:
Case closed

3 likes

Zijn die GTG’s altijd zo leuk, of zijn er concurrende GTG’s? Begin nu toch het gevoel te krijgen dat ik iets mis :wink:

1 like

Hangt ervan af of er strippers geregeld zijn. :shushing_face:

4 likes

What happens there, stays there :wink:

3 likes

Behalve herpes, die shit neem je gewoon mee naar huis

15 likes

Dat is echt niet ok.
Twee, drie, vier horloges van anderen om de pols en dan een foto maken.
So sad

2 likes

Tja, eens, maar aan de andere kant moet je je horloge ook gewoon niet aan een ander geven als je het niet trekt dat diegene er mogelijk een kras op maakt. Volgens mij was er helemaal geen probleem tot er weer wat kundig stookwerk aan te pas was gekomen.

Vandaar dat ik de door jou aangehaalde lolbroekerij na een paar seconden denkwerk maar weer weggehaald heb :upside_down_face:

2 likes

Maar wacht even @JohnWick, ik heb altijd wel het idee gehad dat jij een handelaar was?! In groenvoorzieningen toch? Je ziet er tenminste uit alsof je iemand heel goed een paar beuken en een schop kunt verkopen namelijk.

8 likes

Zo ben ik een keer een Explorer kwijtgeraakt. Maar het was wel gezellig.

2 likes

Ik moet zeggen dat het eerste wat mij op viel van deze GTG, de theedoeken op de tafel waren. Vanuit daar is het een kleine stap naar handschoenen. Daarna zag ik overigens prachtige horloges, dat moet gezegd worden.

1 like

Ik ben een keer een Batgirl kwijt geraakt op een GTG. Gelukkig heeft @Rolopalooza die wel netjes afgetikt toen hij weer thuis was

6 likes

Heerlijk ehh, dat was het enige wat ik kon vinden. :rofl:
Theedoeken uit de jaren 90 volgens mij. :sweat_smile:

Stijger houten tafels leek me niet het beste idee.

3 likes

Geeft een nostalgisch karakter.

Tip van flip; laat de locatie het tafellinnen verzorgen.