Het grote GTG-only-topic I

Locatie is niet bepaald een profi gebeuren wat je afhuurt.
Gelukkig regel ik tegenwoordig de bar, dus mooie strakke eikenhouten tafels zijn onderweg. :wink:

3 likes

Twee verbeterpunten in één!

Jij bent je imperium aan het uitbreiden? Nu ook de horeca in?

Nee, vrijwilligers werk. :+1:

1 like

Damn, ik zit niet zo diep in het horlogewereldje dat ik zulke appjes krijg 🥲

1 like

Ik zal je voor de volgende uitnodigen…mits je de AK thuislaat.

5 likes

De insteek van jouw GTG’s is ook anders. Er ligt véél meer high end & het gaat niet per definitie over bier drinken. Dit was meer een bier GTG met horloges erbij, ontstaan uit een groep bier enthousiasten.

De locatie ed uiteraard volledig besloten & afgehuurd. Verder weet iedereen prima zijn verantwoordelijkheden. :+1: Het hoeft ook niet high end te zijn qua tafellinnen, niemand die daar naar heeft gekeken. Het gaat om een gezellige dag.
Jouw GTG’s zien er geweldig uit & ik begrijp dat de insteek heel anders is & moet. :+1:

10 likes

Ik snap hem!

1 like

Ah, zo kwam ie’ daar terecht!

4 likes

Top.
Nu ga ik even huilen! :sob:

3 likes

“De eigenaar van de Rolex heeft het ding wellicht aangeschaft met het idee dat het een zogenaamde “pussy-magnet” zou zijn, maar dat werd plots wel heel letterlijk toen Sarah R. hem te pakken kreeg.”

Prachtig dit :joy:.

3 likes

Ik weet van niets :upside_down_face:

11 likes

Ftfy

2 likes

Huh, dat zijn die in Enschede toch ook? Ten minste zo beleef ik het altijd :woozy_face: :no_mouth:

8 likes

Niet zo stoer doen. Jij bent een geheelonthouder.

3 likes

@JohnWick onthoudt inderdaad alles.

3 likes

Als je het voor mij FTFY’d graag een andere merk Champagne. :+1:

15 minuten lópen? Taxi! :grin:

2 likes

Ik herkende jou aan die boomstampolsen. Mijn horlogeband was behoorlijk uitgerekt nadat je hem hebt gepast…wilde je dat toch even laten weten…

2 likes

“Horlogeband”

8 likes

Volgens mij was die locatie 4 minuten lopen vanaf het hotel, maar in verband met de veiligheid hou ik iedereen tot het moment suprême graag voor de gek. Joejoee.

1 like