Locatie is niet bepaald een profi gebeuren wat je afhuurt.
Gelukkig regel ik tegenwoordig de bar, dus mooie strakke eikenhouten tafels zijn onderweg.
Twee verbeterpunten in één!
Jij bent je imperium aan het uitbreiden? Nu ook de horeca in?
Nee, vrijwilligers werk.
Damn, ik zit niet zo diep in het horlogewereldje dat ik zulke appjes krijg 🥲
Ik zal je voor de volgende uitnodigen…mits je de AK thuislaat.
De insteek van jouw GTG’s is ook anders. Er ligt véél meer high end & het gaat niet per definitie over bier drinken. Dit was meer een bier GTG met horloges erbij, ontstaan uit een groep bier enthousiasten.
De locatie ed uiteraard volledig besloten & afgehuurd. Verder weet iedereen prima zijn verantwoordelijkheden. Het hoeft ook niet high end te zijn qua tafellinnen, niemand die daar naar heeft gekeken. Het gaat om een gezellige dag.
Jouw GTG’s zien er geweldig uit & ik begrijp dat de insteek heel anders is & moet.
Ik snap hem!
Ah, zo kwam ie’ daar terecht!
Top.
Nu ga ik even huilen!
“De eigenaar van de Rolex heeft het ding wellicht aangeschaft met het idee dat het een zogenaamde “pussy-magnet” zou zijn, maar dat werd plots wel heel letterlijk toen Sarah R. hem te pakken kreeg.”
Prachtig dit .
Ftfy
Huh, dat zijn die in Enschede toch ook? Ten minste zo beleef ik het altijd
Niet zo stoer doen. Jij bent een geheelonthouder.
Als je het voor mij FTFY’d graag een andere merk Champagne.
15 minuten lópen? Taxi!
Ik herkende jou aan die boomstampolsen. Mijn horlogeband was behoorlijk uitgerekt nadat je hem hebt gepast…wilde je dat toch even laten weten…
Volgens mij was die locatie 4 minuten lopen vanaf het hotel, maar in verband met de veiligheid hou ik iedereen tot het moment suprême graag voor de gek. Joejoee.