Wacht, wie heeft er nog meer een Silver Speedy??
Die omega vind ik erg mooi. Classic en rustig, PERFECT!
Die Gouden Zenith…
De mensen die mij volgens op Instagram hebben het vast al gezien, gisteren hadden we weer een super toffe GTG bij de mannen van Bulang & Sons.
Potverdikke weer veel moois gezien!
Op naar de volgende
Heel tof. Op de VC na vind ik alles mooi
Die Navitimers blijven toch fantastische horloges. Eigenlijk veel te druk, maar het geheel klopt zo mooi dat ik ze echt fantastisch vind. Die Top Time zou mooi naast mijn Sprint staan
Veel mooi speelgoed hoor . Wat is het toch tof dat bijeenkomsten weer kunnen!
Die Top Time is inderdaad heel tof
Mooi spul zeg, nog wat moois meegenomen?
Ik vind die 222 heel vet! Vooral zo in two-tone. Ik vond het echt een tof ding!
Het kwartje is nu echt gevallen. Zo’n 806 is echt een briljant horloge en super iconisch natuurlijk. Probleem is dat de meeste niet NOS komen maar MOS! Man, man, man wat zijn veel van die wijzerplaten toch verneukt, er groot echt gewoon mos op…
Dat is een toppertje inderdaad.
Nope!
Hahaha, ik heb nooit serieus gekeken naar een mooie 806, maar ze zijn niet allemaal even fris nee.
Mooi spul en weer top foto’s zo
Oef, wat n geweld. Mooi die PP en die 3 navitimers
Wat een feest!
Gisteren mochten we weer een klein borreltje drinken met een aantal Zenith Shadow/Safari eigenaren van het forum. Het was weer bijzonder gezellig mannen! @Rolopalooza @flowert @Brick
Zeker! Heerlijke foto’s.
Heel gaaf al die Zeniths bij elkaar!
Ja deze was leuk! Veel mooie horloges!
Heel veel nieuwe ontdekkingen!
De omega globemaster is echt een mooi horloge.
De seiko SLA017 heeft mij echt verrast. Dat is echt een prachtig horloge.
En wat dacht je van deze Breitlings. Veel mooier wordt het binnen het merk niet
En dan de killer. De Safari! @flowert echt een hele gave move om deze te kopen.
De nieuwe tri colore is echt een verbetering tov de oude. Ik zeg het al vaker, maar dit horloge is in zijn geheel irl echt mooier. Hier side by side met de manufacture editie. Zenith is goed bezig. Pic by @Rolopalooza