Mooie collectie bij elkaar mannen. Die shadows doen het op de foto voor mij altijd minder, maar sinds ik er 1 in het echt heb gezien snap ik de charme volledig!
Vanaf de fotos springen de ZEP TriColores en die heerlijke Nivada er voor mij uit
Mooie collectie bij elkaar mannen. Die shadows doen het op de foto voor mij altijd minder, maar sinds ik er 1 in het echt heb gezien snap ik de charme volledig!
Vanaf de fotos springen de ZEP TriColores en die heerlijke Nivada er voor mij uit
Hoe werkt het eigenlijk met de gtg’s op dit forum? Zijn er verschillende initiatief nemers? In verschillende regio’s? Of zit er een soort structuur in? Lijkt me een geweldige manier om met mede liefhebbers te kletsen maar ook om inspiratie op te doen.
De meeste zijn bijeenkomsten tussen horlogevrienden en niet openbaar. Heel soms worden er door verschillende initatiefnemers algemene meetings georganiseerd. Maar niks officieels vanuit het forum of dat er een structuur in zit.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de eerstvolgende GTG op de Waddeneilanden is, georganiseerd door Koekoek.
Gezellig schaapjes aaien, een fietstocht door de duinen en als afsluiter een met zn allen AGVtje eten.
Weer veel moois op tafel
Die rol rechtsonder. Heel fijn
Wel tof dat velen hun gehele collectie meenemen. Vaak zie je enkel wat ze dragen die dag.
Nu dan?
Het vel zat gisteren wel echt lekker om ons heen hè?
Bedankt voor het bier @Tempusuurwerktechniek!
Machtig prachtig was het. Even een paar Q & D!
Miste wel cocktails en zonnebrillen op de foto’s
@HanDavinci de kebab was eigenlijk nog het beste van de hele dag
Alle credits gaan naar Ramses! Brickie en ik waren gewoon lekker bier en prosecco aan het tanken.