Het grote GTG-only-topic I

Mooie GTG en nog mooiere stukken :star_struck:

3 likes

Wat een schitterende collectie Speedmasters en prachtige foto’s.
En logisch dit uitnodigingsbeleid, helaas is het nodig.

2 likes

Het was een fantastische GTG!
Ook ik ben nog even aan het nagenieten!

Foto’s zijn nog niet bewerkt. Helaas nog geen tijd voor kunnen vinden.

38 likes

No offence JuKo, maar 1tje is geen speedmaster :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Maar zoals steeds weer mooie foto’s!!!

Jammer dat ik niet uitgenodigd was, maar volkomen begrijpelijk. Misschien moet ik beginnen met een speedy op de wenslijst te zetten.

5 likes

Dit soort dingen moedigt wel aan een Speedy toe te voegen he. :grimacing: Dat vind ik ook wel een van de leuke dingen van de Speedmaster: de community er omheen.

9 likes

Hahaha nope, maar wel erg mooi!

3 likes

Dat zeker.

2 likes

Highlight zijn toch wel die choco Speedy’s! :yum::chocolate_bar:

4 likes

Nou, echt hè? Nog nooit zoveel enthousiastelingen gezien!

Op de korte termijn vind ik dit toch best een leuke Speedy.

Geen idee wat het ref. nummer is, dus mocht iemand het weten?

5 likes

Wat een mooie collecties! En wat geinig zeg die chocolade speedies. Geregeld bij Omega @Watchstick_81?

1 like

Prachtig zeg! Als ik die foto’s zo zie vraag ik mij eerder af welke Speedy er eigenlijk niet was :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Wat een pracht en praal zie je hier toch voorbij komen, niet iets voor arme sloebers.
Wel jammer want een GTG voor leden die ook gewoon met een Casio en zonder Rolex welkom zouden zijn, zou net zo gezellig zijn lijkt mij. Maar snap, als er voor een paar ton op tafel komt, je heel voorzichtig moet zijn.
Ben benieuwd wie er in de omgeving van Rotterdam eens een GTG zou willen organiseren voor liefhebbers met horloges van een paar honderd tot tig k. Komt vanzelf wel een keertje verwacht ik :wink:

Speedy Mark II ref: 145.014

2 likes

Dit is wel beetje het probleem. Iedereen verwacht maar dat “iemand” iets organiseert en vervolgens een uitnodiging ontvangt.

Een dergelijke GTG organiseren kost veel tijd en moeite, daarnaast heb je de verantwoordelijkheid dat iedereen zich veilig en comfortabel voelt.

Ik zou iedereen die zelf behoefte heeft aan een GTG willen uitnodigen om zelf iets te organiseren.

21 likes

De foto’s zien er geweldig uit! Jullie hadden een mooie club mensen bij elkaar.

Voor herhaling vatbaar lijkt me!

5 likes

Ik bedoelde dit meer in het algemeen en dan vooral voor leden die geen horloges van tig k hebben en in contact kunnen komen met dure horloges van andere leden. Maar je hebt idd wel een punt :ok_hand:

2 likes

Pfff kan niet anders zeggen dan wat een heerlijke foto’s!!! :grinning::grinning:

3 likes

Wat een prachtige horloges én foto’s!
Dank voor het delen en het mee morgen genieten :ok_hand:

3 likes

Top, zo’n gtg. Een van de leukere dingen van deze hobby

6 likes

Fantastische foto’s. Heerlijk al die speedies bij elkaar

2 likes

Yes! Ik had Raynald ook uitgenodigd (waarom niet toch?) en hij kon helaas niet komen vanwege de opening van het nieuwe Omega House in Hong Kong. Dat was niet gelogen haha, dat was dit weekend. Hij stuurde toen wel voor iedere deelnemer van de GTG zo’n choco relatiegeschenk op. Mooie geste! En het werd ook echt gewaardeerd.

Haha dat vroeg ik mij ook later af. Ik kan er wel een paar noemen, zoals de Soyuz Speedmasters en de CK2998 pulsometer. Deze bleven in de kluis liggen. Maar het meerendeel was zeker aanwezig.

Iemand met een Moonswatch is net zo welkom als iemand met een platina Speedmaster. Als het maar een echte liefhebber is én wordt aangedragen door een bekende verzamelaar. Kwestie van connecties dus en jezelf zichtbaar maken. Door bijvoorbeeld zelf iets op te zetten. Er zijn de afgelopen tijd veel fraudeurs ontmaskerd en de misdaad is ook niemand ontgaan. Dus voorzichtigheid is echt nodig.

Dank je! Jammer dat je niet kon komen, het was echt een heel leuke GTG met veel positieve reacties, dus er zal vast nog een vervolg komen. Maar niet op korte termijn. Het lijkt mij goed om af te stemmen met anderen die een GTG organiseren, dat het mooi verdeeld wordt over het jaar.

18 likes