Het grote GTG-only-topic I

Die heb ik wel gezien (hoorde bij de collectie samen met de platinum 321), een blauwe Gemini of tokyo ontbrak wel.

4 likes

Jammer dat ik niet kon.
Heb heel veel moois gemist zie ik al :confused:

12 likes

Leuk zeg dat ze dit hebben gestuurd. En mooi dat je op first name basis bent met m :wink:

1 like

Het was een leuke GTG! En zoals @Watchstick_81 terecht aangeeft, het gaat vooral om veiligheid. Ik wist niet wie er allemaal zouden komen, dus ik moet erop vertrouwen als hij aangeeft dat het goed zit. Aangezien ik @watchstick_81 al een tijdje ken, vaar ik daar dan blind op. Als het een “open invitation” was geweest, had ik hooguit 2 a 3 Speedmasters meegenomen, en niet 22. Ik moet er speciaal voor naar de (externe) kluis om ze op te halen en weer weg te brengen, dus ik vind het wel een fijn idee dat er van tevoren goed over nagedacht is door de organisator.

Veel bekende gezichten gezien, maar ook een paar onbekenden. Altijd leuk om collecties/horloges van anderen te zien, en te horen waarom iemand voor bepaalde modellen/referenties kiest.

23 likes

Achteraf toch een beetje spijt dat ik er niet bij was @Watchstick_81. Geweldig gedaan zo te zien.
Heel fijn dat er zoveel mooie foto’s zijn gemaakt om toch nog mee te genieten. Dank allen daarvoor!

4 likes

De foto’s geven mij het gevoel er toch een beetje bij geweest te zijn!

Wat gaaf!

3 likes

die Gilt Sub! :heart_eyes:

1 like

Wat gaaf om al die speedy’s bij elkaar te zien! Ik merk dat mijn google skills mij in de steek laten want het lukt me niet om deze ref te vinden. Iemand die het weet?

3 likes

Zoeken op “Speedmaster Moonphase” helpt. :shushing_face: :ok_hand:

Wel een erg interessant model! Sprong er voor mij ook uit.

1 like

Ik zal je zeggen dat die zoekopdracht er ook is geweest. Zal wel iets met de beperkte spanningsboog te maken hebben. Bedankt!

Omdat ik ook benieuwd men, heb ik de link gebruikt. Klopt de ref? Ik zie namelijk andere speedmasters en niet waar Thomas op doelt. :man_shrugging:t3:

Even kijken hoor… want jij ziet niet deze Speedmasters? Dit is toch diegene die Thomas zocht?

Overeenkomst is inderdaad een speedmaster met de maanfase aanduiding. Verder zie ik toch wel verschillen. Ik weet oprecht niet of het dan dezelfde referentie is.

1 like

Op OF genoeg in dit draadje;

1 like

'Hmm ik zit nog een keer te kijken… maar welke verschillen zie jij dan? :face_with_monocle:

Nee dat is de moderne met het randje om de subdials en natuurlijk geen tritium.

De vintage is de Omega Speedmaster 345.0809
De prijs daarvan zit momenteel op 16.000 euro en hoger :confused:

Staat momenteel tweede op mijn grail lijst :grin:

2 likes

Wellicht nog mooier dan die speedies :stuck_out_tongue_winking_eye:

En goede foto zeg! Kudoo’s! :sunglasses:

3 likes

Ik zou zeggen: mouth your words!

2 likes

Hmmmm :thinking: :thinking: :thinking:
Maar wel erg mooi :grin: heel mooi formaat en zo lekker plat en dat voor een chrono automaat.
Ik zou hem ook best willen toevoegen aan de collectie.

Even een beetje aan de knopjes gedraaid. Zo komt die beter uit.

3 likes

Allebei is het beste.

18 likes