Het grote GTG-only-topic I

De blauwe Tudor BB is dit weekend gezakt op de wenslijst van JuKo denk ik.

1 like

:joy: ja dat wel, maar de Zenith is helaas ver boven mijn budget. Opzicht niet erg, want je moet altijd iets hebben waarover je kan dromen, toch?
De nieuwe blauwe Longines Legend Diver is wat realistischer op dit moment haha.

3 likes

Wie weet in 2024, maar waar??? dat zou mijn probleem zijn, nu ik dit schrijf gaan de radertjes draaien en komt er al een idee oppoppen :wink:

Eens:

20 likes

Ziet er supervet uit! Het uitnodigingsbeleid begrijp ik ook helemaal. Zelf lijkt het me ook gaaf om zoiets eens bij te wonen maar ik weet van mezelf dat ik daar ook niet actief genoeg voor ben. Was van de week bij Schaap en Citroen en dan doe ik gewoon net of dat een gtg is haha.

Mijn speedy zie ik trouwens niet op de foto’s💪 wellicht niet speciaal genoeg.

Bedankt voor het delen van de foto’s. Zodoende geniet ik er ook van.

12 likes

De overtreffende trap :grinning:

1 like

Super gaaf inderdaad die foto’s, dat laat mijn “Speedmaster vlammetje” toch ook wel wat oplaaien

2 likes

Voor de liefhebber in midden Brabant. Updates lopen via het topic zelf.
https://www.horlogeforum.nl/t/get-together-tilburg-2024/485679

1 like

:heart_eyes::wink:

Heerlijke speedy plaatjes allemaal :heart_eyes:

1 like

Er is zelfs een artikel aan gewijd op Fratello! Leuk!
Ook veel foto’s van “onze” Juko haha.

24 likes

Gaaf!
Prachtige collectie(s) en mooie foto’s Julian :ok_hand:

3 likes

Badass! :sunglasses:

1 like

Tjongejonge, je zou alleen hiervoor haast al een Speedmaster aanschaffen. Mooie GTG heren!

4 likes

de zenith manu … dinges … ‘knalt’ :slight_smile:

1 like

Na deze GTG heb ik het Speedy virus ook weer flink te pakken. Het Moonwatch Only boek er bij, om te bepalen wat mijn volgende aankoop zal worden. Het enige wat me enigszins beperkt is m’n bescheiden budget :grinning_face_with_smiling_eyes:
En ja ik ben blij dat ook ik er bij mocht zijn. Was echt top!

3 likes

Door deze toffe Speedy GTG heb ik via de gun factor van mede horlogeliefhebbers @Watchstick_81 en @Paraflex nu een dubbele honeymoon :honey_pot: :crescent_moon: :rocket: :dog:

Mijn Speedy set is compleet gemaakt met een 1175 band en een Snoopy.
Dank je wel WIS-broers! :pray: :pray:

31 likes

Als ik vantevoren had geweten wat deze GTG allemaal teweeg zou brengen…ik ga bijna naast mijn schoenen lopen haha. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

6 likes

Hahaha! In één keer wereldwijd bekend als mr Speedy GTG NL en WIS-vrienden voor het leven erbij.

3 likes

Hartelijk dank @myfriendscallmeKC en @Watchstick_81 :pray:
Wel een beetje jammer dat ik nu niet kan rusten voordat ik weer minimaal 1 Speedy heb, en in ieder geval voor de volgende GTG meer dan 1 :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes