Graag gedaan! Maar bedoel je dat je de 3861 Moonwatch niet meer hebt? Want anders heb je toch al minimaal 1 Speedy?
Hahaha het heeft mij ook leuke dingen opgeleverd! Fotootjes bij Fratello, maar ook leuke nieuwe contacten op gedaan! En dat laatste maakt de hobby nog completer!
Wat ik altijd zo bijzonder mooi vind is dat je elkaar al via het forum “kent”, of je hebt iemand zijn naam wel eens voorbij zien komen, maar dat het in het echt dan ook zo goed klikt! Tuurlijk delen we allemaal dezelfde hobby, dus dat hebben we gemeen met elkaar, maar ik voelde me echt heel erg welkom als nieuwkomer.
Hahaha klootzak. Jij mag mij meer dan je horloges!
🫶🏼
Nee, ik moest even snel wat geld genereren om m’n auto te betalen(cash is king en ik hou niet van lenen), en heb dus wat horloges geflipt (zowel Omega alsmede Rolex), maar dat is inmiddels aangevuld, en het zal niet lang duren voordat die lege plek weer opgevuld is.
Vandaag ook al een ander horloge gekocht, die al lang op m’n lijstje stond. Van dat groene merk, en dus niet iets voor liefhebbers
Gaaf die speedy gtg. Zou er graag een toevoegen aan mijn ‘collectie’.
Deze is erg fraai

Google Omega Platinum 321, niet schrikken.
Dit is de eindbaas Speedmaster! Heel gaaf en heel duur. Zoals hierboven al staat: de platina 321 referentie 311.93.42.30.99.001
Na het zien van de foto’s heb ik deze moonshine panda op rubber op mijn verlanglijst gezet
Ook heel gaaf en een fraaie combi met die boterzachte rubber strap die heel mooi vanuit de lugs overloopt (zitten inkepingen in die de vorm van de lugs volgt). Door het gewicht van de Moonshine gouden vouwsluiting, is het ook meer in balans. Het is een zwaar horloge natuurlijk. Het enige wat ik minder vind is dat de subdials meer naar donkergrijs neigen in kunstlicht, dit was mooier als het diepzwart was. En het uurwerk is het standaard 3861 caliber zonder gouden afwerking. Dat is niet erg, totdat je het naast de rechter (op de foto) houdt.
Mijn naam staat op die 50th Moonshine geschreven
Haha het helpt niet tegen de hebberigheid zo’n GTG
Ding is echt schitterend
Neuh laat maar, moet binnenkort wat ver bouwwerkzaamheden aan het huis bekostigen. Of misschien het bouwdepot oprekken
Haha absoluut! Alhoewel er voor mij maar twee referenties echt boven de rest uitstaken tijdens de GTG. De Moonshine 50th en de SpeedyMoon (3450809 op 1447 band). Helaas natuurlijk ook allebei afgrijselijk duur natuurlijk. Maar eentje moet absoluut er gaan komen.
Ja die moonshine 50th is zeker een plaatje! Ik dacht ik zie hier robijnen hour markers icm met die donkerrode bezel, maar nee het is toch onyx. Hoe dan ook een hele sjieke versie
Als het robijnen waren, dan was ik er met een grote boog omheen gelopen haha. Het zijn facet (?) geslepen Onyx markers. Gecombineerd met de gouden rand werkt het lekker in het licht. De ceragold inzet van de keramische lunette is ook fraai gedaan. Dus de cijfers etc zijn met goud ingelegd. Dat heeft de staal/gouden Apollo 11 50th toch ook @YY77?
Yep.
Lekker hoor. Die rootbeer