Het grote GTG-only-topic I

Het was leuk! Veel mooie horloges gezien, maar zo te zien zelfs nog een paar coole modellen gemist. Voor de foto-liefhebbers was het licht misschien niet ideaal, maar in persoon mocht het de pret niet drukken.

2 likes

Laten we dit prachtige horloge uit 1917 ook niet vergeten!

14 likes

Ik vrees dat ik die man ben. :rofl::rofl: Dat met de klatsers valt mee, en dat van die Ballers moet ik toch eens aan mij vrouw vragen.

3 likes

IMG_2440

2 likes

De glans en glamour van deze hobby kent werkelijk geen grenzen. :ok_hand:

17 likes

Van wie zijn de Longines COSD en de KNIL?
@Mark020 ? Heel mooi; normaal zie ik deze enkel op het MWRforum voorbijkomen

Ik hoop heel erg dat dat een sarcastisch pakje Shag is :face_with_peeking_eye:

1 like

Hij zit naar mijn weten niet op hf.

Zag er goed uit, mensen! Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn. Had er graag nog een paar Squales en TAGjes bijgelegd, als aanvulling op al dat moois. :blush:

3 likes

Mooie collecties, zeker niet het gewoonlijke dat je ziet. :ok_hand:

1 like

Niet van mij. Wel erg mooi collectie!

1 like

Je post zoveel wijsheden op dit forum. Nooit gedacht dat je er dan zo’n slechte hobby naast hebt.

2 likes

Grappig dat je daar over valt, ik had het pak shag precies voor de gelegenheid gekocht, ik heb er drie gerookt, en nou ligt hij in de vriezer te wachten tot ik weer eens een uitje heb. Op gezette tijden heb ik niets tegen het consumeren van incidentele rookwaar of alcohol, maar het moet juist absoluut geen hobby worden.

Evengoed zie je me hier als het goed is nooit iets posten wat een totale vreemde meent te moeten betuttelen omdat hij een biertje, wijntje, pilletje, lijntje, jointje, portie bacon, of peukje staat te doen.

11 likes

Het was met goede bedoelingen geschreven, Fate :hugs:. Soms krijg je een beeld van iemand en daar past dan iets niet in.
Maar ik ben zelf niet roomser dan de paus. Heb mezelf dit weekend ook bezondigd aan 1 van de door jou opgesomde foute genotsmiddelen.

Helemaal mee eens.

2 likes

Portie bacon in dat rijtje van zonden. :joy:

9 likes

Shag

is best raar…

2 likes

De vriezer is nochtans een prima bewaarplek voor consumptiegoederen die gemakkelijk hun smaak verliezen. Koffie blijft er ook veel langer goed.

3 likes

Spijkerbroeken in de vriezer ipv wassen is ook een ding voor sommigen.

3 likes

Mensen met chronisch bevlekte broeken?

2 likes

Meer om patina te bewerkstelligen.

1 like