Het grote GTG-only-topic I

Om een bijzondere landgenoot aan het woord te laten:

Geen man overboord! Dat ze iets tegen het roken van 25 peuken per dag willen doen, daar ben ik het van harte mee eens, want dat is gewoon bescherming van de burgerij. :slight_smile: Volgens mij zijn we het ook roerend

ook wat betreft de andere zonden.

Fatsoenlijke tabak, en dit weten veel rokers van sigaretten niet, is een verswaar. Die wordt te goor om aan te raken als die uitdroogt. Aangezien een humidor voor een pak shag belachelijk is heb je dan twee opties als je maar heel weinig rookt:

• Aardappelschilletje in je pak shag, maar niet te veel
  • Vriezer

Het resultaat is een mooie, sappige tabak waar je niet van moet hoesten. :slight_smile:

Die was ik vergeten bij de drugs. Ai. Grootverbruiker hier.

10 likes

Ziet er gezellig uit mannen. Altijd leuk een GTG met wat hapjes en een drankje (of meerdere)

3 likes

Was een hele fijne GTG inderdaad!

Leuk ook om wat persoonlijke dilemma’s te kunnen oplossen:

(Dit bijv)

15 likes

Kan soms gek lopen; paar weken terug nog geen idee dat we er überhaupt even tussenuit zouden gaan… en gisteren een kleine Tissot GTG in Izmir, Turkije met iemand die ik nog nooit ontmoet of gesproken had. Veroorzaakt door @JimSoul, die er zelf dan weer niet bij was :laughing:

20 likes

Moeite waard om te bezoeken, Izmir? En dan bedoel ik niet op de “we gaan in een resort zitten en eten en drinken twee weken lang” manier, maar qua bezienswaardigheid? Ik ben een groot fan van Istanbul, maar Izmir blijft aan me trekken.

1 like

Progressieve stad. Historisch gedeelte is destijds afgebrand toen de Grieken Smyrna gedwongen moesten verlaten.
Havenstad met open en tolerante mentaliteit.
De vraag is of een toerist hier iets van zal merken. Denk het niet.
Hele mooie vrouwen ook. Mooiste van Turkije. Blond haar, groene ogen!
Qua bezienswaardigheden is er in Izmir zelf nauwelijks iets te beleven.

4 likes

Ik heb het zojuist voorgesteld thuis.

Het is Tenerife geworden.

37 likes

Ah, sunbed wars, nice!!

2 likes

We zitten hier samen met m’n zwager en schoonzus. M’n schoonzus is hier opgegroeid en de familie heeft hier nog een huis waar we in verblijven. We worden dus lekker ondergedompeld in de Turkse cultuur en veel Turks eten natuurlijk. Dat vind ik wel altijd de leukste manier om een land te ontdekken, gewoon tussen de mensen daar en zien hoe het er aan toe gaat.

Izmir zelf ligt aan een mooie baai, maar verder qua architectuur of natuur niet zo vreselijk veel te zien inderdaad.

Hier en daar ontdek je nog een oud huis:

17 likes

Helemaal eens!

Wat een indrukwekkende GTG. Eén keer niet alleen maar usual suspects (lees: Rolex). En een paar mooie witte truien bangers er tussendoor :muscle:t3:. Hulde!

5 likes

:joy:

1 like

Toevallig volgende week? Dan houden we een GTG :joy::+1:t3:

2 likes

Helaas nog niet! Anders was ik daar wel een voorstander van :slightly_smiling_face:

1 like

Weer met @Petteflet en @Tmbrszs samen gezeten

17 likes

Was inderdaad weer gezellig!!:smile:

22 likes

Als vanouds, altijd weer gezellig met @Tmbrszs en @Sebastiaan. :ok_hand:

28 likes

Wolf of Wallstreet :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Bitterballen en horloges. Altijd een fijne combinatie. Hele fraaie horloges en collecties zo bij elkaar :+1:

1 like

Vind die underdog en dj wel
Heel erg leuk :sunglasses::grin:

1 like