De underdog vond ik ook ontzettend gaaf!
Ja heel tof die gelaagdheid. Ik zowel kleur als bedrukking.
Na het succes van de vorige GTG ga ik er weer eentje organiseren in regio Amsterdam. Mocht iemand interesse hebben om te komen, stuur me dan een privébericht.
Mooi zeg, wat voor band is dat links?
Dankje. Dat is dit bandje. Zeker een aanrader! Komt wel met quick-release spring bars, maar die kan je gelukkig eenvoudig verwijderen. Want die waren te dun voor een duiker.
En oh ja, we mochten ook kluizen (proberen te) slopen. Wat heeft iedereen, met wisselend succes, z’n best gedaan
haha, superleuk!
wow! Mooie Breguet ook!
Verrassend he, vond ik ook!
Dit klinkt snobistisch, maar ik dacht: als dit 5 jaar eerder uit was gekomen, dan had ik er zeker een gekocht. Ik ben er inmiddels voorbij gegroeid. Zou hem wel echt iedereen aanbevelen.
Begrijpelijk. Het is toch weer een paar honderd euro wat je eraan uit zou geven. Aan de andere kant, als je het kan dragen en er plezier van hebt, waarom ook niet
In mijn ogen is dat niet snobistisch. En klinkt het wel begrijpelijk, als je in een bepaald segment zit qua verzamelen van. Dan heb je de klik gewoon niet meer helemaal met een ander segment.
Hier geen last van.
Gewoon grote blij met m’n Timex en m’n Venezianico bijvoorbeeld.
Een mooi horloge is een mooi horloge.
Maar inderdaad, je ziet het vaker, eerst tien jaar lang Seiko all the way en dan komt er een echte Rolex om de pols en het is over met de liefde.
Ik heb een cwc en Hamilton, die hebben militaire connectie. Daar wordt ik ook heel blij van. Maar zoals je als noemt Seiko, ik heb er gewoon echt niks meer mee
Dat is slechts deels waar. Maar voor mij is dat ook anders omdat ik vooral vintage verzamel en de liefde voor die horloges niet alleen op kwaliteit/segment berust, maar ook verhaal, patina, originaliteit, etc.
Ik draag nog regelmatig oude dressers van ±500 euro. Maar ik merk wel steeds meer dat m’n collectie zo breed en ‘goed’ is, dat ik bij veel horloges denk: tof, maar zou niet weten wanneer ik dit zou dragen. Omdat ik altijd een ander horloge erboven zou verkiezen