Het grote GTG-only-topic I

Waarschijnlijk ook nog echt aangebracht met houtjes. Die houtjes om die anglage zo spiegelend te krijgen doet zelfs Patek al heel lang niet meer.
Wel mooi om te zien dat sommige merken dat nog wel doen. Kleinere aantallen maken dat soort dingen natuurlijk mogelijk.

1 like

Ja, die waren super verleidelijk mooi. Denk er met veel plezier aan terug.

1 like

Mooie foto’s en gave horloges! Is Laurent Ferrier de nieuwe hype na Czapek op het forum? Daar lijkt het naar toe te bewegen.

1 like

Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ze in het echt super mooi zijn. Ik ervaarde een dromerige vorm van klasse. Alsof een stukje moderne Fred Astaire in me wakker werd. Dat is niet te ervaren van foto’s of video’s. Alleen als je ze in je handen hebt en op de pols draagt.

5 likes

Dit is gvd mooi verwoord man! Ik wil er nu ook een!!

1 like

Ik voel hetzelfde, kan het alleen niet zo mooi omschrijven als jij :sweat_smile:

Voor mij weer het bewijs dat je pas kan oordelen als je horloges vast hebt gehad. Leuk die plaatjes op Insta maar the real deal maakt toch echt verschil.

1 like

Geweldig, verreweg mijn favoriete release van het jaar

1 like

Dit is echt zo ja. Veel horloges zijn mooi, maar doen verder niks. Misschien passen ze nèt niet ideaal, is de kleur net niet goed, net niet zwaar/licht genoeg, en dan krijg je niet die vonk en het gevoel dat je mét het horloge méér bent dan zonder. Dat gevoel had ik met die Moon wel. Perfecte maat, heerlijk gewicht, geweldige plaat icm met de band. Echt eentje die blijft hangen.

2 likes

Hahahaha! Sorry man :sweat_smile:

In mijn vorige leven was ik een dichter :grin:

2 likes

:open_mouth:wat n spul zeg

1 like

Ja, ik was ook helemaal flabbergasted :exploding_head:

Gisteren genoten van een heerlijke “Watches & Wheels goes Brabant” Dank je wel @ray1981 dat je alles hebt georganiseerd, @Jurk voor de cartoon sticker en @Bap voor het opstarten van de groepsknuffel aan het einde. Heb mijn kleren 2x in de wasmachine moeten doen.

62 likes

Hele mooie foto’s! Leuk je ontmoet te hebben!

4 likes

Hele gave foto’s @myfriendscallmeKC

1 like

Deze Aventurine knallers naast elkaar was ook erg indrukwekkend.

30 likes

Dank je wel. Ja het was zeker gezellig!

Thx!

3 likes

Prachtige foto’s

:smiling_face_with_three_hearts:

Van welk merk zijn die laatste?

Doen me erg denken aan de stijl van Chaykin.

Thx! Erg leuk om ze te maken.

Die met de slang? Dat kan @Phodebimos je het beste vertellen

2 likes

Zo vet dit!!!

16 likes

Ja hè! Net een cyborg organisme. Moest deze voor de lens krijgen.

2 likes