Het grote *horloge* vaarwel topic

Montblanc Meisterstück reserve de marche.
Ik vond het zo’n mooie dresser.
De inbreker vond dat dus ook…
a7000198-7cd9-44f3-a306-5db0c02906e3

1 like

Deze, de Laco squad tundra! Heel apart, beweegbare lugs, groot, zwaar, strak. En niet meer te koop! Had m moeten houden :flushed:

4 likes

Vind ik heel mooi!:ok_hand:Welk model is dit als ik vragen mag?

Het is de Montblanc timewalker 110330. Hij is nog te koop :slight_smile:

Nog steeds spijt van, maar ja, je wilt wel eens wat anders en daar heb je budget voor nodig.

2 likes

Ik ben altijd zo haastig met verkopen. Met deze had ik wellicht wat meer kunnen nadenken of dat nou wel zon goed idee zou zijn.

7 likes

Seikomatic :pensive:
Niet lang in bezit gehad, zat lekker en stond mooi maar niet robuust genoeg voor mijn levensstijl op dit moment helaas (en ik heb teveel dressers)

1 like

Onlangs verkocht en eigenlijk spijt van. In de collectie zat deze mooi tussen sportief en dress in. Ik heb nog geen vervanger dus tips zijn welkom.
En nu de zomer er is deze
Duikers genoeg in de collectie maar deze was zo lekker speels. Wil hem vervangen door een BB58 maar die aanschaf wordt telkens doorkruist door andere NA’s.

6 likes

Ik heb geen enkel horloge wat ik mis na verkoop maar er is er 1 waar ik toch nog wel eens aan denk:

3 likes

Recent afscheid genomen van deze

En dan nog een citizen waar ik geen foto meer van heb.
Nu nog een stuk of zes zeven in de verkoop gooien en dan komt er een Tudor. Spreek er al jaren van maar nu ga ik het echt eens doen. Ik twijfel tussen de bb58 en de heritage steel and gold in 36mm. Zolang ik niet beslist heb heb ik tijd om rustig te verkopen. Weet niet hoe ik die knoop ga doorhakken. De een is een alleskunner de ander gewoon spectaculair.

Vind😉

Zeker waar! :sweat_smile:

1 like

Deze gaan met een beetje pijn in mijn hart de collectie verlaten.

Maar er komt iets heel moois voor terug…

1 like

Weet niet waar jullie het over hebben. Heb nog nooit een horloge verkocht.

Iets moois voor terug? Een mooie Bravur BW003 bedoel je? Laat ik die nou net in het blauwe deel aanbieden. Ben je zeer uniek mee! :innocent: