Het grote *horloge* vaarwel topic

Horloge verkocht of geruild. Horloge kwijt. Horloge kaduuk. Het mag allemaal.

Om af te trappen: recent de Seiko SCED053 verkocht. Redelijk uniek ontwerp maar helaas droeg ik het te weinig en begon ik me aan de 24-uurs wijzerplaat te storen. Sayonara :wave:

8 likes

M’n Tudor Prince gisteren weggedaan voor een Longines Spirit. Ga hem stiekem wel missen :wave:

13 likes

Ik schrok even met zo’n onderwerp… :scream:

Maar gelukkig, afscheid van horloges… continue… :slight_smile:

2 likes

Ai, misschien even titel aanpassen! Goed dat je het zegt.

1 like

Maandje geleden afscheid genomen van m’n eerste Tudor, tevens eerste premium horloge.

Gelukkig is het horloge wel naar een forumlid gegaan :slight_smile:

3 likes

Toch wel mijn Colt. De AR coating is ongeëvenaard en ik vond de plaat wel erg mooi.

11 likes

Jaren geleden weg gedaan. Tot op de dag van vandaag spijt van. :sob::sob: Geeneens meer een eigen foto van. Foto van internet moeten plukken… :sob::sob:

5 likes

Gisteren deze weggedaan, wel enorm van genoten!

12 likes

In 2017 kocht ik deze Tissot als eerste “dure” horloge. Toen ik er langzamerhand achter kwam dat er eigenlijk een “wegwerp” uurwerk in zit met o.a. kunststof tandwielen, heb ik het horloge twee jaar geleden bij de Tissot dealer kunnen inruilen voor een ander horloge. Telkens als ik er weer aan denk, vind ik het jammer, het was eigenlijk best wel een mooie chronograaf!

5 likes

Ligt nu ergens in een kluis in Twente, maar zie ik waarschijnlijk nooit meer terug.

17 likes

Deze heb ik met enige spijt ingeruild. Had m wel terugverwacht op het forum maar wellicht komt dat nog.

7 likes

Is dat erg? :innocent:
Zonder dollen, fraai horloge maar dat kijkglas zou ik laten verwijderen.

Ik heb uit betrouwbare bron dat de nieuwe eigenaar een zwak heeft voor kippenkluifjes van de slager en bier.

Heb je em verkocht of een ruil?

1 like

Geen van beide. Ik ben hem laatst uit het oog verloren en Han was zo lief hem even onder zijn hoede te nemen.

1 like

Die truc werkt niet bij plexi.

Is dat niet de prijs van de HF café strip van vorig jaar geworden?

2 likes

Nee, dat was een andere. Weet niet meer precies welke, volgens mij was die toen aangeboden door Jaap als ik het me goed herinner. Dat was een stalen exemplaar volgens mij.

2 likes

Over het algemeen geen fan van de Premier lijn maar deze vind ik wel geslaagd.

Appeltje eitje:

afbeelding

1 like

De I.N.O.X.
Vanwege de sluiting van de band :rage: Maar het horloge zelf blijf ik leuk vinden. Misschien komt ie nog wel een keer terug, zet ik er gewoon een andere band op.

2 likes