Ben er ondersteboven van.
Ik vind hem goed😂
Leuke foto, alleen niet echt low key
Heel gaaf!
Mooi lichtinval en toffe kleuren.
Het heeft een beetje een “medium format” vibe. Doet me denken aan fotografie-stijl van Bulang & Sons.
Hulde voor dit shot!
Ik vind hem mooi. Of ie “fototechnisch” klopt daar heb ik de kennis niet voor maar wat me wel op een negatieve manier triggered is dat het horloge op z’n kop getoond wordt.
Dat gaat in m’n bovenkamer niet goed
Ik snap de foto maar m’n hersenen lijken dat horloge niet te begrijpen
Thanks! De stijl van Bulang & Sons spreekt mij inderdaad altijd erg aan. Binnen Nederland maken zij de mooiste foto’s van de dealers.
En nu weer verder met oefenen:)
De fotografie spulletjes maar eens afgestoft. Vandaag ook een 25mm f/1.8 lens besteld om mee te klooien voor een aanstaande hands-on.
Als ik jullie foto’s zo zie dan is het wel kwijlen hoor! Ik zou ook graag nog een camera aanschaffen, maar tot nu toe geef ik het geld liever uit aan horloges haha.
Dus bij deze mijn bijdragen. Niet zo professioneel, maar met een iPhone 13 geschoten.
We kwijlen ook al bij jouw foto’s hoor, al helemaal als je die met een iPhone maakt.
Staan bij mij altijd hoog in het lijstje van favoriete foto’s.
Vandaag ook eens een poging gewaagd, was nog best even zoeken naar de juiste instellingen maar er zit iets bruikbaars tussen.
en na een beetje croppen ligt de focus nog meer op het horloge:
De crop is inderdaad niet geweldig, helaas “ontdekte” ik de witte muis pas bij het bewerken .
Hij past er prima bij, ook al per ongeluk .
Leuk topic.