Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic (Deel 1)

Ik denk rond de 750

Dat hoor ik graag … had minder verwacht :sweat_smile:

Zou altijd wat hoger beginnen en dan afzakken.
Behoud je wat speelruimte.

Ligt helemaal aan het merk en model. Kan ook zomaar 300 of 400 zijn.

1 like

@koekoek Het is een victorinox airboss automatic met stalen band type 241508 maar kan hem nu nog niet online zetten omdat ik pas eind deze maand ga thuis komen maar de horloge die ik wil is nu wel op men pad haha :joy: soms is het zwaar wil eigenlijk gewoon men tattoo betalen en de nieuwe kopen haha ( ligt in een lager segment ook )

Laatste twee verkochten op eBay voor iets onder de €300 :confused:

Op amazon zag ik ze staan voor 1000 en dolar :sweat_smile:

Zo te zien is 950 dan de list price. Nieuw op internet zijn ze dan bij de grijze dealers voor 5-600 te vinden zo te zien. Dus denk dat 3-400 euro gebruikt dan geen gekke schatting is.

Met 450 zou ik quite staan voor tattoo en de nieuwe watch maar hier word vaak nog wat afgedingd niet ?

Ik zou het gewoon proberen :slight_smile:

:ok_hand: haha nog paar weken wachten dan ik kan geen foto’s maken … bedankt voor de info

Ik denk persoonlijk dat je dit merk eerder kwijt geraakt op MP dan hier. Ik kan verkeerd zijn natuurlijk :slight_smile:

1 like

Een domme vraag! Als je een Rolex koopt bij een AD, waaraan kun je dan zien dat het een spiksplinternieuw exemplaar betreft (rechtstreeks uit de fabriek) en niet bijvoorbeeld een eerder geretourneerd/ingeruild exemplaar? Aan de stickers? De papieren? Dus los van al dan niet terecht vertrouwen in de aanbieder, doel ik op verifieerbare informatie dat jij de eerste eigenaar bent. Hoor graag.

Nou ja de stickers worden voor je neus eraf gehaald.

Die gaan er niet weer terug op.

1 like

Het zijn toch maar simpele plastic stickertjes?

1 like

Is het ok en niet schadelijk,om de chronowijzer van Speedy’s op de,bv,twintigste seconde te laten staan. Zodat,heel tof,het logo altijd vrijstaat?

Nee dit is niet schadelijk voor het uurwerk!

1 like

Nu nog die vervelende andere wijzers even doordraaien. :rofl:

5 likes

Tijd wacht op niemand Arend!

T’ is net de Tour de France.

:wink:

1 like