Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic (Deel 1)

Moet een smiley voorstellen maar werkt niet :tu: staat voor thumbs up :+1:

Ok, dank voor de info.

Ik heb er ook 1 :slight_smile:

Wat betekend AD?

3 likes

Algemeen Dagblad of geautoriseerde dealer.

6 likes

Echt?
Authorised Dealer

Ik wacht altijd tot iemand anders die domme vraag stelt. en als die niet komt zal het wel een slimme zijn.
Maar dat van die thumbs up zag ik regelmatig voorbijkomen, en had geen idee

2 likes

Wel dan hebben we deze nog, :fu:

1 like

Potver, door dit soort verhalen durf ik niks meer met mijn horloge te doen :laughing:

1 like

Golven zijn in de zee :wink:

On topic, er bestaan geen domme vragenā€¦alleen domme mensen die nooit van Google hebben gehoord

1 like

Jawel, gewoon een quartz horloge aandoen of een goedkoop maar wel degelijk horloge.
Overigens is het ook zo, dat een horlogemaker ook wel wat wil verdienen.
Hij zal dus nooit zeggen dat het niet goed is, hoe meer stuk hoe meer werk voor hun.

1 like

Google, wat is dat,kan je dat eten?

1 like

Hahah. Scherp, heb het geƫdit.

Deels mee eens. Er zijn genoeg vragen waar Google geen antwoord op heeft.

1 like

Ja, Google Pangang, nummer 33, eet @Windhund ook altijd. Schijnt Chinees te zijn.

4 likes

Je bedoeld zeker Babi Pangang. Dat wordt als Chinees gezien hier in Nederland, maar dat is niet zo.
Het woord babi betekend varken in het Maleis, ofwel (Bahasa Indonesia). Babi pangang is feitelijk een speciaal gebraden varken.
De Chinezen hebben hier indertijd hun restaurantjes opgestart met teksten op de ruit zoals Chinees Indisch restaurant.
Wel, is dat even mis, die jongens uit China hadden nog nooit van Indisch eten gehoord, laat staan dat ze dat konden maken. Neem een goed raad van mij aan, ga nooit Indisch eten bij een Chinees.

5 likes

Er zij geen domme vragen die geen topic waard zijn ,alleen domme antwoorden die niet in dat topic thuis horen.
Ik vind het arrogantie ten top om te stellen dat je pas een topic mag openen als je vraag Metin waardig is.

Geen idee man, ik kom niet verder dan de KFC

5 likes

Altijd weer die forum-elite!!!11

Wel, daar kan ik wel wat op zeggen, Chinese koks hebben heel vaak Chinese horloges aan in de keuken, dus valt dit onder de algemene topics op dit horloge forum. Immers, we weten allemaal wat en hoe die dingen in elkaar zitten.

Die letters KFC staan voor Kong Fang Chinees, jammie jammie lekkel lekkel.

3 likes

Ik denk dat je nu een heleboel aziatische mensen een beetje te kakken zet.
Als ik een Chinese kok was geweest,had ik nu een Peking eend van je gemaakt.:smiley:

3 likes