Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic (Deel 1)

Je hebt gelijk, sorry.

image

1 like

Nee hoor ik kom zelf uit Indonesië, en heb een Chinese moeder.

2 likes

M’n swansz uiteraard.

1 like

Zal ik hem maken, oeh, oeh…?

Daar heb je een heeeeele grote wok voor nodig en veel dagen werk, ik waarschuw je alvast voor al het werk.

2 likes

Nee je bent niet de enige…

Ik ben naar Italië gereden en terug met een Russische Amphibia om de pols. Geen probleem. Maar zou het niet met een van mijn Omega’s doen.
Kawasaki Er6f twin. Trilt weinig, maar rond 4000 rpm lichte trilling, ook in de pols. :wink:

2 likes

Denk dat een horloge meer kan hebben dan wij soms denken. Maar goed, je kan beter te voorzichtig zijn :upside_down_face:

1 like

Tijdens zelfde vakantie stuiterde de Amphibia van nachtkastje op Italiaanse tegelvloer. Had prettig geborreld met hoteleigenaar. Schokbestendig is geen fabeltje. :blush:

dat komt uit de tijd dat de layout van het forum anders was. (tu) was :+1:

Fijn onderwerp.

Mijn -serieuze- vraag (die ik niet durf stellen): mag je saffierglas met van die vochtige bril reiniger doekjes reinigen?

4 likes

En nog een vraag aan de omega-ianen: wtf is een speedmaster “reduced” ?

2 likes


@Gnik wacht al 2 jaar op zijn geld, krijg je ervan als je buiten het forum om verkoopt :upside_down_face:

4 likes

:joy:

Ja hoor.

Automaat-versie van de Professional; daardoor is het geen Professional meer, maar lijkt-ie er nog wel redelijk op. En hij is wat smaller - 39 mm i.p.v. 42. Gereduceerd in diameter dus. :slight_smile:

Even een poging het draadje weer de goede kant uit te sturen, we zaten al aardig in de berm inmiddels. :roll_eyes::wink:

11 likes

Oke een horlogevraag dan: Waarom wordt Perlon toch zo ondergewaardeerd? Sinds janlovesperlon een ban heeft hoor je er niemand meer over

4 likes

Die ban was wellicht vanwege dat doorzagen over perlon…? :no_mouth:

Zelf wel 's gedragen? Voelt verschrikkelijk. Erger dan de goedkoopste plastic NATO.

3 likes

Uiteraard. Ik vond het kut. En verkracht je caseback ook nog.

Maar hele volksstammen vinden russen ook gaaf, en die vind ik ook kut. Dus misschien moet ik mijn vraag herformuleren:

Wat zien jullie in Russen? (Of nato’s of perlon)

4 likes

Deze draad wordt een Hit !!

2 likes