Het grote ik houd van goud foto topic

Goud…Je vind het mooi of niet maar ik kom bijna nooit iemand tegen die een gematigde mening heeft. Hoe komt dat nu? Volgens mij is dit een typisch Nederlandse eigenschap. Vaak mogen we niet pronken met onze bezittingen. Als ik eerlijk ben vind ik de uitspraak “Goud is fout” dan ook niet ok. Nederlanders denken vaak:“Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg”. Dit Topic is voor alle forumleden die goud wel kunnen waarderen. Wie weet zullen een aantal leden er een wat ruimere blik door krijgen en inzien dat goud niet alleen maar hoort bij Hiphop cultuur of Amsterdamse penoze. Post je gouden aanwinsten… Ik begin vast.
Orient Day date…

Casio DW6900

Deze heb ik helaas niet meer. :frowning:

Ana digi G-Shock.

Breil Manta

Tag Heuer en Certina

Ik heb er maar 1, en dat is een bicolor Omega constellation quadra.

nog steeds spijt van de verkoop, echt een mooie klok.

Als goud fout is om de kleur, dan is brons ook fout. Als het om het ‘dure’ is, dan is de uitdrukking hypocriet omdat een gouden horloge best minder kan kosten dan een stalen Breitling, Rolex of ander ‘duur’ merk, waar niet op geschamperd wordt…In combinatie met kleding, bandje of huidskleur kan goud prima zijn.

Behalve deze drie zou ik ook nog de Rolex 16613LB willen hebben…

Mijn enige gouden. Ondanks dat ik hem pas heb gaat deze misschien binnenkort in de verkoop want ik draag hem zo weinig. Toch niet helemaal mijn ding.

Doe ik mee met deze.

en deze.

Maar in staal vind ik ze vele malen mooier.

Ik heb dezelfde Breil Manta als Dreski (trouwens ook gekocht van Dreski :smiley: )

BiGRoN Schreef:

Ik heb dezelfde Breil Manta als Dreski (trouwens
ook gekocht van Dreski :smiley: )

Ik kwam er weer een tegen die ik gewoon niet kon laten liggen. Het is gewoon een heel mooi model.

Het goudkleurige is op deze vintage echt wat hem er uit doet springen. Ook al veel leuke reactie’s gehad op dit horloge ook van niet horloge liefhebbers. Maar goed wat echt fout gevonden wordt is natuurlijk alles goud inclusief de band. Zoals het horloge waar het topic mee is begonnen. En heel eerlijk vind ik daar een lederen bandje mooier bij…

Vintage-goud

Mvg

Stefan

Ingetogen goud:

Ik heb ook nog wel iets in goud ,alleen niet met een gouden band.
Ik zoek nog steeds iets in bi-colour voor weinig.

deze Beuchat die niemand wil kopen en toch is het een leuke klok als je hem live ziet

deze mooie anniversary die ik nooit weg doe

Dit Weiltje dat ook mijn box niet zal verlaten vanwege de mooie wijzerplaat

Een Rado opwinder die ook blijft

en een oude Certina van mijn vader met een vol gouden kast en die blijft natuurlijk ook

Meer heb ik er volgens mij niet en ik heb niets tegen goud overigens.

groetjes Lenno

Niks mis mee (tu)
Wat vintage en wat moderner spul.

Ik kan wel meedoen:

Goud is het nieuwe zilver toch? :wink:

“project”

Ik doe ook mee met mijn vintage horloges;

Fero;

Pontiac;

Poljot de Luxe automatic;

Cortebert;

Bulova super seville day/date;

Rotary;

Seiko;

Beguelin;

En mijn laatste goudkleurige een Prisma;

Niet van mij, maar ik vind me deze toch een partij mooi :}

Ik heb niets met goud, maar ik ben net wel verliefd geworden op die Breil Manta…

Ik vind de mijne echt niet verkeerd :smiley:

Trouwens mijn avatar mag er ook wel zijn :stuck_out_tongue: