Het grote incoming topic (Deel 2)

Haha…:laughing:

2 likes

Incoming! Seiko Mini Turtle SRPC37. Deze heb ik nog niet gehad uit de Seiko duikfamilie :sunglasses::+1:

11 likes

Ik dacht dat je al een Turtle had.

1 like

Die speciale groene toch?

Nee heb momenteel geen Seiko Turtle in de collectie. Wel ooit gehad, twee zelfs (niet tegelijk). Eerst een SRP775, later SRP777J. Uiteindelijk hadden al mijn reguliere Seiko duikers plaats gemaakt voor de Marine Master 300 SBDX001. Deze is later weer geupgrade naar de Tudor Pelagos.

Zie hier mijn uitgebreide review van destijds…

Ik zie ‘m wel hoor. Foto van vandaag.

31 likes

Is het voor jou geen tijd voor een nieuwe aanwinst?
Is ook alweer even geleden…

1 like

Das 'n Sarb

Haha oplettend oog😜

1 like

Klopt ben eigenlijk wel tevreden op het moment. Even geen verandering in de core collectie. :yum:

In jouw schoenen had ik waarschijnlijk alles behalve je sub en de erfstukken opgeruimd.

Zou je die Breitling en Tudors niet willen inruilen op een echt vet horloge? Zie jou nog wel ooit voor een patek gaan…

1 like

Heeft Patek een zwarte duiker? Ja :white_check_mark:

5 likes

Misschien een aquanaut… of een VC overseas

2 likes

Speedmaster gaat nooit weg.
Seamaster Professional 300m is veel te cool James Bond watch.
Tudor Black Bay seriously cool vintage vibe en met over complete set (staal, leer en nato) heel veelzijdig.
Breitling Superocean II 42 schitterend met witgoud applied Breitling logo
Tudor Pelagos titanium beast.

De Superocean II en de Pelagos zouden ooit nog wel de collectie kunnen verlaten voor een Explorer I of een IWC Portugieser of iets in die trend, maar op het moment nog niet aan toe om beide op te geven. Ben momenteel een zeer tevreden man.

4 likes

:heart_eyes:

19 likes

20-30k voor een horloge zit er voor mij niet in. En ga niet de hele collectie opofferen.

Die VC of de IWC engineur die er op lijkt staan op mijn watch bucketlist…

1 like

Ow my Lord ja

1 like

Doe je goed! Die VC moet er bij mij ooit ook nog eens komen… :wink:

Je bent nog jong toch?

2k per jaar over 10 jaar… ik ga nu nog niet voor PP, VC of AP… maar binnen nu en 5 jaar zie ik het me wel doen.

1 like