Nee jo. Op zeker niet. Ik vind 'm heel gaaf
Staat je prima! Maar ook ik verwacht dat je er snel weer op uitgekeken bent 
Ook deze even in dit draadje plaatsen.
Net binnen, mooie klok maar ik weet nog niet of het een blijver is.
Seiko sla019. Limited met 1968 stuks
Keramische bezel, kristal glas, grand Seiko uurwerk.
WOW dat ziet er super uit man!!!
Veel plezier ermee 
Pats 

Lekker 


Thanx man! Ik vind m errug gaaf
Gefeliciteerd met je NA
Mooi klokje 
Dank je👍
Thanx! Hij is niet alledaags inderdaad
Mweh
Je bent zelf mweh
Ah, heel tof!
Nee, jij houdt van mij 
Meer dan van mijn eigen vrouw zelfs.
Ja toch! 
Zeker.
Dat zegt natuurlijk bijzonder weinig. Zeker nadat je haar in dat verzorgingshuis hebt geparkeerd. Maar goed. Inderdaad een mooi horloge!
Brand New de 21470 mk2… 
Mooi zeg

Ja past ook lekker bij de rest. Lekkere kleurtjes ook. Mooi voor de afwisseling.










