Mocht je liever de zwarte willen hebben… ik sta ervoor open! 
Oef prachtig! 
Heel gaaf Nanne! Schitterend horloge 
Thanks mannen! Het is een beauty 
Spinnaker Hull tactical besteld. €200 (na gebruik van een kortingscode) voor een horloge met geweldige specs. Ben benieuwd.
Mijn eerste bijdrage hier, mijn eerste aankoop sinds hier actief deel te nemen namelijk!! 
Incoming: Seiko Golden Turtle SRPC44!! Plan is om die licht te gaan modden, zie ander topic 
Ceramic bezel insert, sapphire crystal, jubilee band… héél misschien lollipop secondewijzer maar daar ben ik nog niet uit.
Keep you posted!! 
Geen saffier? Kristal is nieuw voor mij?
Saffier idd. Excuus
Gaaf ding. 
Topper…van harte! 
Dankjewel!
Was eerst niet zo overtuigd van de damasko, alleen een aantal weken (volgens mij een ex van jou?) bij @Watchbear in het echt gezien.
Bleef wel een beetje knagen moet ik bekennen 
Klopt dat is idd mij ex.
Gaaf hoor jouw NA…de versie met blauwe wijzer is erg geslaagd icm de stalen band. Uitstekende keuze! 
Heel nice! Daar ga je zeker geen spijt van krijgen.
Ik was al bij @Mas aan het vissen naar de stalen band.
Die komt blijkbaar van mijn DA36 af.
Haha 

Jep @Watchbear en @Jeroen allebei even vast mogen houden, uiteindelijk voor de 38 gegaan en de 36 verkocht. Stalen band gehouden natuurlijk 









