Got it 
Staat u goed meneer. Fris kleurtje 
NA 2/3: Omega SMPc blauw, deze heb ik sinds ik hem heb weggedaan gemist. Gelukkig een (zo goed als) nieuwe gevonden op het forum!
Meneer Lijkt McDonald’s wel 

Fliperitus ?
Heel erg…
Heb wel een goede tip daar tegen, gewoon een huis kopen. Heb ik gedaan dan heb je daarna geen geld mee over om in te leggen 
Mwahhh, ik zit voorlopig nog goed hier 
Dat komt allemaal nog wel…, ooit 
Mooi klokkie Hans. 
Top gefeliciteerd! 
WAUW, dat is een knappe verschijning 
Thanks… eindelijk een redelijke gevonden qua prijs en weinig beschadigen en het belangrijkste 3 schakels erbij … 

Structuur van de wijzerplaat is echt wel gaaf, weer een topper in je inkrimpende 
collectie.
Hahaha…lach maar…teller staat nog steeds op meer verkocht dan gekocht 
Carbon noemen ze het volgens mij en het glas van deze serie noemen ze SAR …Super anti reflection…schijnt prachtig te zijn 
FTFY 
Oke
…is dat net zoiets als FUBAR?? 
Fixed that for you 
Oh ja…tuurlijk 

Basterd. Je weet lig aan wie je hem kwijt kunt.
Volgens mij is dit horloge niks voor jou. Veel te groot. En het is geen Citizen. Kortom, een echte catch and release. Je hebt mijn adresgegevens





