Het grote incoming topic (Deel 2)

Got it :+1:

17 likes

Staat u goed meneer. Fris kleurtje :+1:

1 like

NA 2/3: Omega SMPc blauw, deze heb ik sinds ik hem heb weggedaan gemist. Gelukkig een (zo goed als) nieuwe gevonden op het forum!

17 likes

Meneer Lijkt McDonald’s wel :+1::joy:

1 like

Fliperitus ?

1 like

Heel erg…

1 like

Heb wel een goede tip daar tegen, gewoon een huis kopen. Heb ik gedaan dan heb je daarna geen geld mee over om in te leggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mwahhh, ik zit voorlopig nog goed hier :rofl:
Dat komt allemaal nog wel…, ooit :sunglasses:

1 like

Mooi klokkie Hans. :+1:

1 like

Top gefeliciteerd! :+1:

1 like

Eindelijk gevonden…Orient Standard Date :heart_eyes:

Got him @wander :+1::yum:

25 likes

WAUW, dat is een knappe verschijning :+1:

1 like

Thanks… eindelijk een redelijke gevonden qua prijs en weinig beschadigen en het belangrijkste 3 schakels erbij … :+1::yum:

1 like

Structuur van de wijzerplaat is echt wel gaaf, weer een topper in je inkrimpende :joy::joy: collectie.

1 like

Hahaha…lach maar…teller staat nog steeds op meer verkocht dan gekocht :wink:

Carbon noemen ze het volgens mij en het glas van deze serie noemen ze SAR …Super anti reflection…schijnt prachtig te zijn :ok_hand:

1 like

FTFY :joy:

1 like

Oke :flushed: …is dat net zoiets als FUBAR?? :joy:

1 like

Fixed that for you :joy:

1 like

Oh ja…tuurlijk :+1::grin:

1 like

Basterd. Je weet lig aan wie je hem kwijt kunt.
Volgens mij is dit horloge niks voor jou. Veel te groot. En het is geen Citizen. Kortom, een echte catch and release. Je hebt mijn adresgegevens :wink: :+1:

2 likes