Het grote incoming topic (Deel 2)

Dankjewel!

Was eerst niet zo overtuigd van de damasko, alleen een aantal weken (volgens mij een ex van jou?) bij @Watchbear in het echt gezien.

Bleef wel een beetje knagen moet ik bekennen :blush:

2 likes

Klopt dat is idd mij ex. :grinning: Gaaf hoor jouw NA…de versie met blauwe wijzer is erg geslaagd icm de stalen band. Uitstekende keuze! :ok_hand:

2 likes

Heel nice! Daar ga je zeker geen spijt van krijgen.

Ik was al bij @Mas aan het vissen naar de stalen band. :rofl: Die komt blijkbaar van mijn DA36 af.

2 likes

Haha :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

1 like

Jep @Watchbear en @Jeroen allebei even vast mogen houden, uiteindelijk voor de 38 gegaan en de 36 verkocht. Stalen band gehouden natuurlijk :sunglasses:

12 likes

Got it :+1:

17 likes

Staat u goed meneer. Fris kleurtje :+1:

1 like

NA 2/3: Omega SMPc blauw, deze heb ik sinds ik hem heb weggedaan gemist. Gelukkig een (zo goed als) nieuwe gevonden op het forum!

17 likes

Meneer Lijkt McDonald’s wel :+1::joy:

1 like

Fliperitus ?

1 like

Heel erg…

1 like

Heb wel een goede tip daar tegen, gewoon een huis kopen. Heb ik gedaan dan heb je daarna geen geld mee over om in te leggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mwahhh, ik zit voorlopig nog goed hier :rofl:
Dat komt allemaal nog wel…, ooit :sunglasses:

1 like

Mooi klokkie Hans. :+1:

1 like

Top gefeliciteerd! :+1:

1 like

Eindelijk gevonden…Orient Standard Date :heart_eyes:

Got him @wander :+1::yum:

25 likes

WAUW, dat is een knappe verschijning :+1:

1 like

Thanks… eindelijk een redelijke gevonden qua prijs en weinig beschadigen en het belangrijkste 3 schakels erbij … :+1::yum:

1 like

Structuur van de wijzerplaat is echt wel gaaf, weer een topper in je inkrimpende :joy::joy: collectie.

1 like

Hahaha…lach maar…teller staat nog steeds op meer verkocht dan gekocht :wink:

Carbon noemen ze het volgens mij en het glas van deze serie noemen ze SAR …Super anti reflection…schijnt prachtig te zijn :ok_hand:

1 like