Het grote incoming topic (Deel 2)

Echt niet hetzelfde! Heb van de week ook een Watchgecko MN strap binnen gekregen …, dat elastiek is flinterdun, ik vind het niks en heb dan liever de dure Erika …

2 likes

Heel mooi deze Combi! :ok_hand:

1 like

En op deze manier kan je er zelf ook nog een beetje mee blitsen :sunglasses:

1 like

Die Clover is top Dennis. :ok_hand:

1 like

Die Clover Straps zien er echt gaaf uit, zo jammer dat mijn eerste contact nogal negatief was dat blijft toch hangen :thinking: misschien toch nog eens een poging wagen.

Aj… dat herken ik persoonlijk niet. Negatief over t contact of over zijn werk?

Snap ik.

2 likes

Ik herken dat ook niet. Zeer goed en vlot contact gehad met Patrik.

Geef 'm nog een kans…:+1:

2 likes

Ik zag een strap in zijn sale staan waar ik op reageerde, toen gaf hij aan dat deze verkocht was en dat hij voor een X meerprijs deze nog kon maken.
Prima kan gebeuren en dan is het aan mij om daarvoor te gaan of niet. Dat heb ik niet gedaan, en enkele weken later keek ik nogmaals op zijn site en zag hetzelfde bandje weer in de sale staan.
Hierop heb ik een bericht gestuurd dat ik deze graag zou willen kopen en kreeg dezelfde reactie nogmaals, is al verkocht maar tegen meerprijs kan ik er een maken.
Dat vond ik nogal vreemd.

4 likes

Het is mijn vijfde bandje van hem. Hij en Diaboliq zijn koning canvas wat zo’n bandjes betreft.
Ze zijn zeker de moeite waard, voor hooguit 6 tientjes maakt hij alles geheel naar wens. Bij Diaboliq zit je op ongeveer 80 euro maar die heeft oneindige opties.

3 likes

Ik heb een fraaie gezien bij strapcode twijfel enkel of ik de ruwe zijkanten ga pruimen.

Hadley Roma 22mm cordura zou ook nog een optie zijn maar die zie ik momenteel ook niet op voorraad voor een leuke prijs.

Onze Ko al geprobeerd? Budgetvriendelijk, servicegericht en fijn canvas op voorraad.

1 like

Ik heb wel eens een bandje van geitenleer laten maken bij Ko , zeker een optie. Misschien maar eens een berichtje sturen :+1:

1 like

Dat is een bijzonder bandje. Met welk horloge ben jij van plan die te dragen?

Op mijn Glycine Airman

5 likes

Dat staat echt beter dan dat suffe bruine bandje wat je nu erop hebt zitten.

Dat is een shell cordovan bandje van Horween niet bepaald suf hoor :joy: en ik heb nog diverse andere banden voor de Glycine.

6 likes

:+1:t2:

Ik had het ook over dat eerste “cognac” bruine bandje. Die laatste zijn beter!

Dat is dus paarden leer echt enorm sterk en best gaaf in het echie. Zie nu dat op beide foto’s de datum op 12 staat terwijl ze op totaal verschillende tijdstippen genomen zijn :grimacing: en de eerste op 24 dubbel 12. Weird :astonished:

1 like

Hmmm misschien moet ik ook eens kijken naar een bandje gemaakt van paard. Waar heb jij die gekocht?

Die kan je op diverse plekken kopen bijvoorbeeld Uhrenarmbandversand.de of bij Rios maar het leer is meestal afkomstig van de Horween company en shell cordovan is het leer van het zadel gedeelte van een paard. Van nature heel olie rijk en daarmee water afstotend en zeer duurzaam, het krijgt een mooie patina na langer gebruik.

1 like