Het grote incoming topic (Deel 2)

35 euro via Aliexpress? Dat is dus €350 als hij bij bol.com zou liggen :joy:
Ben benieuwd hoe hij zich verhoudt tot de Rainer. Is het een idee om een NA topic te maken? Misschien wat foto’s naast elkaar. Ben ook wel benieuwd naar de feel van de kussentjes.

1 like

Dat ziet er op de foto goed uit :ok_hand:
Ben benieuwd. En een OQ is uiteraard ook een goed idee :wink: :ok_man:

2 likes

Ik ben niet zo van de NA topics. Post hier wel een berichtje.

Ben geen fan van “fluffy” kussentjes en plexi doorkijkvenstertjes. Daarom lijkt deze prima.

Nadruk op lijkt. We gaan het zien.

Ik ben ook wel benieuwd naar je ervaringen @Watch2Morrow
Op basis van deze info lijkt het mij geen upgrade.

1 like

Zou me niet verbazen. We hebben het over 100 euro Duitse degelijkheid vs. 35 euro gokje uit China.

1 like

In ieder geval is ie op de foto mooi. :wink:

2 likes

De doos interesseert mij weinig maar ik moet wel fatsoenlijke kussentjes hebben. Ik had ooit zo’n ali ding van €10 en dat was gewoon een kartonnen doosje met een zacht laagje eromheen dat als ‘kussentje’ moest fungeren. Als ik een Rainer koop dan is dat hoofdzakelijk voor de kussentjes.

Maar ik heb nu een sexy watchpouch via Taco en dat bevalt ook nog prima.

1 like

Als de uiterlijk van de doos toch niet interesseert dan kunnen we toch een mooie roze Invicta doos doen? Hoeveel moeten erin? 3, 8 of 50?

1 like

Hij is toch geen mafkees? Oh wacht…

3 likes

Rainer heeft geen hele goeie kussentjes… Het is een soort fake-leer… en vrij stug.
Ik heb +/- 16.5-17cm polsen, en dan zijn de kussentjes bijna te groot :slight_smile:

1 like

Dank voor het inzicht. Dat biedt stof tot nadenken. Ik heb vergelijkbare polsen.

Ik draag mijn banden wel vrij strak hoor, @Mafkees … zal zo eens een foto maken hoe mijn Sarb met band het kussentje klemt. wel een verschrikkelijke duim om op de foto te zetten :frowning:



3 likes

Zo te zien kan het prima. Ik heb momenteel haast alleen leren banden dus desnoods een gaatje strakker.

Kun je die kussentjes echt platknijpen in je vuist? Of zit er ook zo’n plankje in?

Aan de zijkant zit hard plastic… daardoor kan ie sowieso niet veel strakker. Het kussentje houdt zijn vorm.

Op leer is er geen enkel probleem.

1 like

Had dat nou eerder gezegd, dan had ik een kistje mee genomen.

1 like

Deze reissue incoming.

11 likes

Heel leuk ding! :ok_hand:

1 like

Bandje van Bulang is binnen! Jummie :heart:

En in het zonnetje is hij nog frisser :ok_hand:

10 likes

7 likes

8 likes