Het grote incoming topic (Deel 2)

Veel onrust de laatste weken. Ik spring van optie naar optie. Vandaag de optie gekregen om 1 van mijn lijstje over te nemen van een HF lid! Superblij! :star_struck:

34 likes

Erg mooi deze!

1 like

De Orion is de ultieme moderne dresser imho :ok_hand:

1 like

Fantastisch Luuk…jouw Grail incoming. :ok_hand:

1 like

Prachtig Sven. :ok_hand: Het is dus toch een Nomos geworden. :wink:

2 likes

Lekker bezig heren! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Die vind ik stiekem best wel mooi

1 like

Dank je :+1:t2:

1 like

Ik wil naast mijn ‘one piece collection’ toch altijd ook een relatief goedkoop en draagbaar horloge erbij hebben. Waarom? Gewoon omdat het kan. Nu de Zodiac de deur uit is was het tijd om aan een langgekoesterde kleurrijke knipoog gevolg te geven.

Incoming een:

Seiko
Pepsi

Vanmiddag een Seiko Prospex SRPA21K1 Padi ‘Turtle’ besteld bij de juwelier die ook stroopwafels schijnt mee te sturen, leuk … :wink:

2 likes

Vind je dat nou niet irritant dat je over een maand weer een verkoop topic moet maken?

:joy:

4 likes

Nope. Weer een ervaring rijker nml. Dit is er eentje die ik al lang wilde ervaren, nu me kans gepakt :wink:

3 likes

Leesvoer voor de donkere dagen.

9 likes

Gaaf! Ik heb die van mij vandaag mogen ontvangen. Ga hem maar lekker ophalen, het is een topper!

2 likes

Dank je en dat zal zeker zo zijn dus ik ga het ervaren en anders kom ik bij je terug :grimacing::sweat_smile::wink:

1 like

Doosje incoming.

En zodra hij binnen is gaat de Rainer 3-piece outgoing :wave:

17 likes

Ga je je verzameling weer uitbreiden?

Beetje op de groei gekocht. Heb er nu 4 en overweeg een Oysterquartz of ML Aikon 39mm.

Blijft er nog een plekje over voor een geinig vintage horloge.

4 likes

Ik ben nog op zoek naar een Rainer 3 piece. :wink:

2 likes

Mooi ding man. Waar komt die vandaan?

1 like

Tip van @Fate_Amenable_To_Change. Via AliExpress 35 euro, ben benieuwd.

1 like