Het grote incoming topic (Deel 2)

Dit model onderweg:
Enamel (mijn eerste)
Titanium
Retrograde
GMT
Highgrade 4S uurwerk

18 likes

Die is mooi :heart_eyes:
Welk model is dit?

1 like

Dank, de SAGN007

Nieuw vakantie horloge incoming! De Citizen Promaster NY0040-17LEK Special Edition met extra stalen Citizen band. :sunglasses::+1:

14 likes

Das een hele mond vol… maar leuke beater Ralph :muscle:

1 like

Thanks ik ben benieuwd. Ik heb de SKX007 en SKX009 ook gehad. Ben benieuwd hoe deze zich tegenover de SKX verhoud. Denk dat de blauwe sunburst plaat wel erg fotogeniek is. Tevens voor de Special Edition gegaan met extra Citizen stalen band met rachetet clasp. Er zijn verschillende OEM stalenbanden, maar deze schijnt het mooist te zijn. Denk wel mooie set zo. Wilde eerst uit principe nooit een Citizen, had mijzelf voor genomen om nooit met een horloge met Burger op de wijzerplaat rond te lopen haha maar kon er toch niet omheen om deze maar eens een keer te proberen. :joy:

Overigens gaat ie na de vakantie weer keurig in het blauwe gedeelte :yum:

2 likes

En waar blijft ie @Chillekasper?!

1 like

Geduld is een …

Het heeft tijd nodig.:wink:

1 like

We have news regarding the status of your ‘Night Flight’ order.

Today we received word from our Swiss Atelier that the shipment which is currently underway to Amsterdam has run into some unexpected delay at the hands of international customs.

We are currently waiting for the shipment to arrive. We will write you again next Friday to keep you updated on the estimated delivery.

Kind regards,

• Team Fromanteel

Even wachten dus :roll_eyes:
Mvg. Bertjan

Seiko big crown :yum:

4 likes

Getwijfeld tussen deze en de master chronograph. Uiteindelijk gaf de 12,6,9 op de dial en de gave alarmfunctie de doorslag. Eigenlijk vind ik ze beide heel mooi maar enkel funds voor 1 op dit moment. Mijn inziens een mooie combinatie met mijn submariner. Nu kan het wachten beginnen!

41 likes

Nice! :ok_hand:

1 like

Morgen kan ik een stevige horloge koffer met opmaat gemaakte inlay verwachten.
Koffers verkopen wij op werk en de inlay heb ik opmaat laten maken bij een bedrijf waar ik veel mee samen werk.

Kussens die er in horen heb ik ook al thuis liggen :slight_smile:

Mocht je ook geïnteresseerd zijn in z’n koffer? Stuur even een berichtje :slight_smile:

IMG_6964

13 likes

Hoeveel kost zo’n koffer? Prima om je horloges in te stoppen en ergens weg te leggen tijdens de vakantie.

Ooit zo’n Peli Case verkocht voor een schijntje. Had ik gewoon moeten houden.

1 like

Zal even een privé bericht sturen.

Schitterend.

1 like

Een prachtige 1950s Longines Conquest ref. 9000 incoming. Stalen variant stond al lang op m’n lijstje, maar ze zijn erg moelijk te vinden in deze staat. Ongepolijst, origineel, goed bewaard, en nog op het ‘as found’ bandje. Just the way I like 'em.

Het zijn vroege rotor modellen, dus dikkertjes, maar deze wijzerplaten zijn o zo mooi.

21 likes

Leuke vondst en NA. Ben ook op zoek. Mag ik vragen op welk medium jij deze op de kop kon tikken?
gr, Luc

edit: voor mij hoeft ie niet persé op staal :slight_smile:

beter dan de skx is mijn mening… enjoy, deze blauwe is erg mooi

Wie wat hoe waar!
Ik houd alles in de gaten voor die dingen :scream:

Van harte, prachtige NA!

1 like