Het grote incoming topic (Deel 2)

Je hebt weer een pareltje te pakken.

1 like

Prachtig gewoon

1 like

Incomingā€¦an old friend.

:sunglasses:

6 likes

Weer aan de Damasko? Oris? GS? Tudor? Hamilton? Stowa? Ik wist het wel :joy:

4 likes

Damnā€¦in 1x goed! :joy:

6 likes

Je krijgt naar mijn mening voor 35 euro ook een doos van 35 euro. Het is een ok doos met prima kussentjes tot 17,5 - 18cm. Beetje wiebelig deksel met een matig slotje. Geen idee waarom er uberhaupt een slot op zit.

Ik ga 'm niet gebruiken omdat ik voorlopig geen zes horloges zal hebben.
Teller staat op drie horloges en dan is de Rainer prima.

Mocht ik er iemand blij mee maken voor 20 piek, let me know.

5 likes

Zo he, dat is best een lelijk doosje :smile:

Je wil 'm hĆØ?

5 likes

@Watch2Morrow Ah bedankt voor de fotoā€™s, weet ik wat ik moet verwachten voor mijn vierkante ;p

1 like

Man man manā€¦
Wie hou je nou voor de gek.

Verkoop je je droomhorloge om een horloge te kopen die je al 5x hebt weggedaan.

Zonde!

3 likes

Hahaā€¦Damasko blijft altijd mijn (droom) horloge. :ok_hand:

Psā€¦een Pelagos a meer dan 3 keer de prijs van deze Damaskoā€¦dat is (voor mij) niet goed te praten.

Je had een 2 liner.
Over 2 jaar heb je een Damasko als winst.

Je denkt er teveel bij naā€¦

Kloptā€¦daar denk ik zeker niet / nooit over na in mijn horloge hobby. Voor de funā€¦niet voor de centen.

1 like

Het gaat mij niet om de winst, het gaat om het idee. Wanneer je iets niet durft te dragen omdat het veel geld kost, wees ervan bewust dat het in verhouding een stuk minder kost.

Dessalnietemin snap ik je punt. Het is jammer, maar als je je prettig voelt bij een Damasko. Het blijft een gaaf horloge!

1 like

Oh maar we zijn het wel eens. :+1: Reden om de Pelagos weer weg te doen is dan ook niet specifiek het bedrag om de pols.

  • Ik blijf het proberen maar kom steeds tot de conclusie dat een stalen (titanium) band voor mij minder prettig draagt omdat vanwege het gewicht en mijn arm het zaakje (:thinking:) gaat schuivenā€¦en dat ervaar ik uiteindelijk als zeer irritant.
  • het contrast van een lederen bandje op een horloge vind ik toch vaak mooier / speelser dan all-steelā€¦dat doet snel koud aan.
  • En als laatste wat ik eerder aangafā€¦ik ervaar niet 3x de fun met de Pelagos tov deze Damaskoā€¦kortom die 2.5k kan ik niet goedpraten.

Enfinā€¦dat is zoā€™n beetje de gedachtengang geweest. :+1:

15 likes

Dan is het volkomen te begrijpen! Als je er goed over na hebt gedacht dan ga je geen spijt krijgen gelukkig. Ze worden steeds zeldzamer en dat zou zonde zijn.

Zonde, vond je hem wel goed staan!!

1 like

Dankje Robertā€¦ik ook trouwens. Heel gaaf ding en leuk om te hebben mogen ervaren. :+1:

Op naar de volgende. Heb ik ook met 116 horloges gedaan volgens mijn teling.

Dus heel eerlijk en ik zal het zelf maar benoemen, maar ik ben de laatste die wat mag zeggen :joy:

Wel leuk om je gedachtegang te volgen. Zo herkenbaar.

3 likes

Bij titanium? Neeā€¦

@Flipperkast

:joy: Ach welneeā€¦mag altijd. Btwā€¦116? Holy Moly! :ok_hand:

Weet je die gedachtengang hebben we denk ik wel met de meesten hierā€¦alleen is het vaak een rijtje dat je in het koppie hebt als beslis boom en niet iets wat je zo specifiek op papier zet op HF. Kan al snel saai wordenā€¦:see_no_evil::laughing:

@ElChueco jazekersā€¦zelfs zoā€™n 140gr om mijn uhm berenpols gaat schuivenā€¦helaas.

1 like