Het grote incoming topic (Deel 2)

Ik typte even ‘Invicta Nautilus’ in op Google Afbeeldingen, maar daar wordt men niet vrolijk van :sweat_smile:

2 likes

9 likes

De smaakpolitie heeft ze achter tralies gezet

1 like

Om de pols staat ‘tie ook zeer elegant :sweat_smile:

1 like

Je kreeg die dingen met die tralies te zien?

1 like

Yes, zie boven jouw post.

1 like

Ik ben hem nog niet gedragen. Ga ik pas doen op het moment van vakantie. Duurt nog even. Daarna gaat hij sowieso verkocht worden. Volgende vakantie weer een ander klokje om te ontdekken en van te genieten kopen.

1 like

Wauwww

1 like

Waar heb je die gescoord ? Prachtig horloge :ok_hand:t2:

1 like

Dat dacht ik ook toen ik deze gisteren voor het eerst zag bij de AD, ben er heel blij mee.

1 like

Dank je. Bij :sheep:&:lemon: in Maastricht. Midden september daar geweest en interesse kenbaar gemaakt, van de week onverwachts telefoontje gekregen dat deze geleverd was. Gisteren gaan kijken en binnen 2 seconden was ik er wel uit. Vandaag afgehaald en ben er erg blij mee. Komende week maak ik nog een NA topic.

2 likes

Gaaf man en zeker een Topaanwinst :ok_hand:t2: Heb zelf nu de zwarte OP…

Veel draagplezier!

14 likes

Ben geen rolex man, maar deze zijn wel mooi ja.

1 like

Super mooi

1 like

Dank je :blush:

1 like

Het sowieso verkopen vind ik niet zo evident. Het zou toch kunnen dat hij zo bevalt dat je hem liever houdt? Waarom verkopen als je er plezier aan beleeft? Voor het geld moet je het niet doen en een andere beater erbij kopen is altijd mogelijk. Net als skx hoort deze in elke verzameling thuis (ik ben wel een beetje van het principe liever veel goedkope horloges dan enkele dure en ze dan niet volop durven dragen, net omdat naast verzamelen, dragen erbij hoort en het jammer zou zijn een luxeuurwerk meteen tegen een deur te slaan). Ik wil eigenlijk niet moeten nadenken wanneer ik wat draag. Maar het kietelt wel om eens iets in een hoger segment te kijken (een midsize daydate achtig tudor model), ik zou die dan wel non stop dragen en de onvermijdelijke butsen toch telkens jammer vinden.

1 like

Nog één paar dagen wachten.

30 likes

Paar weekjes wachten :call_me_hand:

39 likes

Damn son! Wat een lekker ding! :heart_eyes:

Prachtig horloge :ok_hand:t2:

Is dit de 36mm uitvoering ? Heb je die in Nederland gekocht ?

1 like