Het grote incoming topic (Deel 2)

Pfff deze zou ik graag eens in het echt bewonderen…hoor het graag wanneer je deze ontvangen hebt :sweat_smile::wink:

1 like

Zijn al heel lang 36 geweest, volgens mij vooral voor de Aziatische markt ja, maar meestal die andere door jouw genoemde maten.

2 likes

Super keuze :ok_hand:t2:

Deze is wel lekker zeg :heart_eyes:

Ik zie deze nergens op de site van Tudor :thinking:

dat!.. noem ik nu eens een mooie tudor :star_struck:

2 likes

Klopt, je vindt ze vooral via internet via de bekende kanalen als chrono24. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze wel in ad-winkels in Japan te koop zijn.

1 like

Als je de referentie Googlet, zie je bij de officiële tudorwebsite wel een afbeelding van het model, dus ergens in de catacomben van de officiële tudorpagina staan ze.

2 likes

Dank je maar is erg lastig zoeken en er is ook niet heel veel info over deze modellen…zou deze best eens in het echt willen zien/passen…

2 likes

Ben ook wel benieuwd :slight_smile:

2 likes

Klopt, volgens mij zijn ze dan ook exclusief voor de Aziatische markt.

1 like

Dat is mooi balen :see_no_evil: ga toch maar eens op zoek :grimacing::sweat_smile:

Hier idem. Vandaag besteld! Ben zeer benieuwd naar deze casual geweldenaar!

4 likes

Zwart bandje incoming:

Met 20-16mm en 115/75mm perfect voor de gemiddelde pols.

3 likes

Toevallig bij Silvestri?
Die heeft altijd veel Tudor’s te koop.

1 like

Ja klopt!

1 like

Ik vind dit echt een tof horloge. Is hij al binnen? Ben benieuwd naar je ervaring.

2 likes

Er zijn hier meer wachtenden die heeeeel erg benieuwd zijn :grimacing::sweat_smile::wink:

2 likes

Volgens mij omdat velen denken er een day-date mee te scoren aan een lager prijsje… maar dat zal tegenvallen vermoed ik… :sweat_smile:

Waarom denk je dat? Toch niet door het ontbreken van een :crown: ?

2 likes