Het grote incoming topic (Deel 2)

Ik vind dit echt een tof horloge. Is hij al binnen? Ben benieuwd naar je ervaring.

2 likes

Er zijn hier meer wachtenden die heeeeel erg benieuwd zijn :grimacing::sweat_smile::wink:

2 likes

Volgens mij omdat velen denken er een day-date mee te scoren aan een lager prijsje… maar dat zal tegenvallen vermoed ik… :sweat_smile:

Waarom denk je dat? Toch niet door het ontbreken van een :crown: ?

2 likes

Ik zou niet durven :laughing:

1 like

Ik heb respect voor mensen die vrede hebben met een Tudor DD.

Mijn “ego” zou mij in de weg staan. Zoals bij de ML Aikon 39mm. Dan maar gaan voor de OQ of APRO.

#nietliefhebbergenoeg #merkgeil

3 likes

Ja het zijn beide merken zonder merkbeleving, voor mij dan toch. Beetje lege dozen, en dan mist de klik aan de pols al snel.

1 like

index(4)

Niet die Sinn hoor. Het bandje. Jacquard RSM strap. Eens kijken of het wat is.

4 likes

Dat is eerlijk, maar ook erg eigenlijk.

2 likes

Ah joh, niks om je voor te schamen @Watch2Morrow, ik heb het ook nog steeds.

Maar wanneer ik vijf jaar en vijf Day-Dates verder ben is het er wel afgesleten denk ik.

3 likes

Het feit dat jij het ook hebt wil natuurlijk niet zeggen dat je je er niet voor hoeft te schamen…:stuck_out_tongue_winking_eye:.

Maar we zullen allemaal wel in meer of mindere mate in de pas van de marketeers en reclamemakers lopen. De een wat meer dan de ander…

3 likes

:smirk:

Let maar op Tom, tegen de zomer van 2020 zie je meer Oysterquartz op HF dan je nu ziet.

2 likes

Beroerd tracking systeem heeft UPS, zeggen dat je na aanmaken van een account een preciezer bezorgtijdstip kunt zien, dus geregistreerd en hele proces doorlopen, staat er nog steeds “voor einde dag” :laughing:

Hopelijk kunnen @Vespaed en ik vandaag onze dubbele NA showen :sunglasses:

Dat is lekker om op zo’n cadeau te wachten, ben zeer benieuwd naar de foto’s :ok_hand:t2:

Is @Vespaed toch overstag gegaan :blush::thinking:

1 like

Onderdelen voor de bumper die ik uit elkaar heb liggen.
Helaas ebay global shipping; ben je van hun tracking afhankelijk; komt ergens tussen gisteren en vrijdag. :smirk:

.

3 likes

Bij mij vanmorgen al bezorgd.

43 likes

Holy crap dat is snel! Gefeliciteerd!

2 likes

Toppertje, dat wordt genieten :ok_hand:t2:

1 like

Mooie afwisseling.

27 likes

Pffff toch wel zo ja. Wel wennen aan de vierkante kast denk ik :blush::thinking:

1 like