Het grote incoming topic (Deel 2)

Er is besloten. De linker gaan we doen.:laughing:

Dat is ook een mooie!

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Als het om de Seamasters 300 gaat vind ik deze en de great white de mooiste!

2 likes

Je weet dat je dat allemaal gewoon in 1 reactie kunt doen en geen 4 posts hoeft aan te maken ?

Er komt weer iets speciaals aan… :tada:

37 likes

Serieus ja? Heel gaaf :ok_hand: Lange eruit dan?

2 likes

Jaaaaaaa! :innocent:

Neeeeeee! :innocent:

6 likes

Bij de Bijenkorf doen ze de prijzen altijd verder omlaag als iets uitverkocht is. Dat is het verneukeratieve van die winkel

:heart_eyes::drooling_face:

2 likes

Woahhh :heart_eyes:

2 likes

WOW, da’s morgen! Yeah… :sunglasses:

Oh, eh deze dus:

Foto gejat van @anon12558389 enne even gedraaid. :sunglasses:

9 likes

Moooi!

1 like

Er zijn er twee incoming:

1. Deze klassieker

2. En dit probeersel om eens te kijken of een einzeiger iets voor me is.

6 likes

Echt heel mooi!! :heart_eyes:

Dank je. Ben ook best in m’n sas met deze aanwinst. :blush:
Was al langer eentje aan het zoeken, maar vaak zijn ze erg slecht, erg klein of erg duur. :innocent:

2 likes

Echt bijzonder! Wat voor materiaal is de plaat? En denk je dat er ooit radium op de plaat heeft gezeten, of is dit de oorspronkelijke staat?

1 like

Het is een emaille plaat. Heb het sterke vermoeden dat er radium op de plaat en in de wijzers gezeten heeft. Bij veel Tissot trench watches is een groot deel van het radium eraf gevallen, blijkbaar hecht dat slecht op emaille. Bij deze hebben ze daarom maar alles verwijderd denk ik. :thinking:

2 likes

Ik vermoedde al dat het emaille was. Mooi bewaard gebleven! Op zich ziet het er netjes uit, zelf zou het me bij deze niet hinderen dat alle radioactief materiaal eraf is gehaald.

1 like

Ik vind het zelf wel een voordeel eigenlijk. :sweat_smile:
Zou natuurlijk de plaat en wijzers kunnen laten relumen met een vintage kleur lume, al wordt het daarmee natuurlijk niet origineel, dus weet nog niet of ik dat ga doen.

2 likes